ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 59068
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
  • 501 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید عالم باقری الگویی پیشتاز در عرصه محرومیت زدایی/ جهادگران عنصری مهم در اقتدار کشور هستند

شهید عالم باقری الگویی پیشتاز در عرصه محرومیت زدایی/ جهادگران عنصری مهم در اقتدار کشور هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، رسول عالم باقری یکی از نیروهای جهادی استان قزوین بود که هفته گذشته به همراه جمعی از جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت شناسایی و تکمیل اطلاعات برای زمینه سازی یک جهاد اقتصادی عظیم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، رسول عالم باقری یکی از نیروهای جهادی استان قزوین بود که هفته گذشته به همراه جمعی از جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت شناسایی و تکمیل اطلاعات برای زمینه سازی یک جهاد اقتصادی عظیم به منطقه الموت قزوین سفر کرده بودند و پس از سه روز حضور در منطقه به هنگام بازگشت بر اثر سانحه رانندگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام علی قابل رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در حاشیه مراسم تشییع پیکر این شهید که صبح امروز در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعیشاخص، با بیان اینکه شهدا چراغ هدایت در مسیر حقیقت هستند، اظهار کرد: جوانان این مرز و بوم همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی تاکنون برای امنیت و آرامش مردم تلاش کرده‌اند.

وی افزود: شهدا در صحنه‌های متفاوت مبارزه با دشمنان و یا مقابله با کمبودها، رفع فقر و محرومیت تلاش کردند که شهید عالم باقری نیز جزء شهدای پیشتاز در صحنه آبادگری و محرومیت زدایی محسوب می‌شود.

قابل بیان کرد: شهدا در همه عرصه‌ها الگویی برای سایرین محسوب می‌شوند و مردم باید قدردان آنان باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابراز کرد: باتوجه به فرمایش رهبرانقلاب که فرمودند شهید حججی، حجت دیگری از سوی خداوند است باید گفت در این مقطع شهدای جهادی هم در ضرورت امر سازندگی حجت هستند.

وی تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند در عرصه فرهنگی با گمراه کردن نسل جوان و انحراف آن‌ها از مسیر انقلاب و با ایجاد تنگناهای اقتصادی، ملت ایران اسلامی را محکوم به شکست نماید و تحریم ها هم در راستای همین هدف است.

قابل با بیان اینکه مقابله با دشمن در عرصه‌های جهادی کمتر از جبهه‌های فرهنگی نیست، اضافه کرد: تلاش جهادگران بسیجی برای گره‌گشایی مشکلات اقتصادی در جهت مبارزه با استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: دشمن می‌داند ملتی که بتواند نیازهای فرهنگی و اقتصادی خود را بدون تکیه به بیگانه رفع نماید، می‌تواند در برابر آنان مقاومت کند.

 

حجت‌الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه این مراسم درگفت‌وگو با خبرنگار اجتماعیشاخص، اظهار کرد: یکی از جهات ارزشی انبیا و پیامبران توجه به محرومین جامعه است.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: کسانی که در راه خدمات رسانی به محرومین فعالیت می‌کنند از بسیاری از فضایل برخوردارند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به محرومین و فقرا از جانب اهل بیت (ع) افزود: صدقه دادن به فقیر از سوی امام علی (ع) نشان از توجه امامان به این قشر است.

این مسوول بیان کرد: فعالیت در عرصه‌های جهادی یکی از راه‌های مهم در جهت عمران و آبادی، تحقق اقتصاد مقاومتی، عزتمندی کشور اسلامی و خدمات رسانی به جامعه است.

عباسی خاطرنشان کرد: انجام کارهای جهادی و رفع محرومیت به نوعی تلاش در عرصه اقتصادی محسوب می‌شود که علاوه بر اقتدار و عزت کشور موجب دلگرمی سایر ملت ها و مستضعفین به جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.