ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59080
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
تبیین ارزش ها و آرمان های انقلاب رسالت مهم ادبیات و شعر آئینی است

تبیین ارزش ها و آرمان های انقلاب رسالت مهم ادبیات و شعر آئینی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز یکشنبه در آئین اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس «حریم و حرم» در اراک اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید بسیار بر حفظ و صیانت از ارزش ها و نهادینه سازی آرمان های انقلاب دارند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز یکشنبه در آئین اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس «حریم و حرم» در اراک اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید بسیار بر حفظ و صیانت از ارزش ها و نهادینه سازی آرمان های انقلاب دارند به همین سبب این وظیفه و تکلیف آحاد جامعه ما در هر عرصه ای است.

وی گفت: امروز دشمن در عرصه فرهنگی تلاش دارد با استفاده از هر ابزار ممکن ازجمله محتواهای منتشره در فضای مجازی، به فرهنگ اسلامی و انقلابی آسیب وارد کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: در این میان آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد نحوه اقدام ما در برابر این هجمه های فرهنگی و تلاش برای تولید محتوای فاخر ارزشی است تا اجازه ندهیم با ورود محتواهای نامناسب مولفه های فرهنگی و دینی و انقلابی ما تحت تاثیر قرار گیرد.

دری نجف آبادی بیان کرد: یکی از این حوزه های عرصه شعر و ادبیات آئینی است که می تواند نقش مهمی در راستای رسیدن به هدف ذکرشده داشته باشد و در ترویج و تبیین اخلاق دینی، ارزش های اسلامی و آرمان های انقلابی تاثیرگذارانه عمل کند.

وی خاطرنشان ساخت: امروز شعر آئینی ما باید گسترش دهنده معنویات و ارزش ها باشد و از آنجا که جوانان دوستدار شعر و هنر هستند این زبان بر آنها تاثیر فراوان دارد، پس این رسالت مهم از سوی فعالان این عرصه نباید نادیده گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر و همچنین ترویج سبک زندگی دینی و اسلامی از این طریق به خوبی در جامعه نهادینه خواهد شد و به این ترتیب شاهد ارتقای فرهنگی خواهیم بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.