ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5912
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری اختتامیه سومین همایش تئاتر مردمی خرداد با یادی از مدافعان حرم

برگزاری اختتامیه سومین همایش تئاتر مردمی خرداد با یادی از مدافعان حرم

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم، اختتامیه سومین همایش ملی تئاتر مردمی خرداد فردا 16 خرداد 1395 در سالن مهر حوزه هنری برگزار می شود. کارگردانی اختتامیه را نیما دهقان و اجرای مراسم رسالت بوذری به عهده دارند و قطعه ای نمایشی با محوریت مدافعان حرم به کارگردانی علی براتی آماده […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم، اختتامیه سومین همایش ملی تئاتر مردمی خرداد فردا 16 خرداد 1395 در سالن مهر حوزه هنری برگزار می شود.

کارگردانی اختتامیه را نیما دهقان و اجرای مراسم رسالت بوذری به عهده دارند و قطعه ای نمایشی با محوریت مدافعان حرم به کارگردانی علی براتی آماده اجرا در اختتامیه است.

در این مراسم از تمامی  هنرمندان آثار همایش تقدیر به عمل می آید و روح الله سنایی نیز پرفورمنسی با موضوع امام خمینی (ره) اجرا می کند.

اختتامیه سومین همایش تئاتر مردمی خرداد از ساعت 17:45 در محوطه حوزه هنری آغاز و به مدت 75 دقیقه میزبان مردم، هنرمندان و مسئولان است.

سومین همایش ملی تئاتر مردمی خرداد به دبیری امیرحسین شفیعی و به همت دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی در تهران برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن