ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59218
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۵:۰۳
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
معاون استاندار یزد: شهدای مدافع حرم، سمبل ایثار و جانفشانی هستند

معاون استاندار یزد: شهدای مدافع حرم، سمبل ایثار و جانفشانی هستند

محمد علی طالبی عصر روز یکشنبه در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم روح الله مهرابی افزود: عظمت و عزت ایران اسلامی مدیون ایثار و فداکاری شهیدان راه حق و فضیلت است و باید همواره یادشان را زنده نگه داشت.وی ادامه داد: در سایه فداکاری های و از خود گذشتکی شهیدان و صبر و مقاومت […]

محمد علی طالبی عصر روز یکشنبه در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم روح الله مهرابی افزود: عظمت و عزت ایران اسلامی مدیون ایثار و فداکاری شهیدان راه حق و فضیلت است و باید همواره یادشان را زنده نگه داشت.
وی ادامه داد: در سایه فداکاری های و از خود گذشتکی شهیدان و صبر و مقاومت خانواده های معزز آنها شاهد امنیت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف داخلی و خارجی هستیم.
وی به اهمیت تکریم خانواده معزز شهدا و شهدای مدافع حرم اشاره کرد و بر تحقق شایسته آن توسط آحاد مردم و مسئولان تاکید کرد که یک وظیفه مهم دینی و ملی است .
همچنین مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: شهدای انقلاب اسلامی حق بزرگی بر گردن کشور و مردم دارند و باید همواره و در همه حال یادشان زنده بماند.
احمد ابراهیمی افزود: تکریم خانواده های شهدا نیز از وظایف مهمی است که باید همواره مدنظر مردم و مسئولان اجرایی قرار گیرد که در استان به خوبی انجام می گیرد.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و در حال حاضر 6 شهید مدافع حرم در این استان مدفون هستند.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحانزاده**ناشر: فلاح

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.