ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59261
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۱۲
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :

وصیت‌نامه شهدا باید چراغ راه ما باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین و به نقل از روابط عمومی بنیاد قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین امروز در جلسه شورای معاونین بنیاد استان گفت: وصیت‌نامه شهدا پر از پیام‌های اخلاقی و راهکارهای سازندگی جامعه و مسوولان است […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین و به نقل از روابط عمومی بنیاد قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین امروز در جلسه شورای معاونین بنیاد استان گفت: وصیت‌نامه شهدا پر از پیام‌های اخلاقی و راهکارهای سازندگی جامعه و مسوولان است که باید چراغ راه باشد.
وی با بیان اینکه امام راحل فرمودند اگر 50 سال عبادت کردید یک وصیت‌نامه شهید را هم بخوانید و به آن عمل کنید، افزود: خواندن وصیت‌نامه شهدا و عمل به آن می‌تواند راهکار مناسب برای برون رفت از مشکلات اخلاقی و اجتماعی در جامعه باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: تشریح و تبیین سیره و سبک زندگی شهدا در مجامع مختلف گامی موثر در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و تحقق این مهم باید ابتدا از سوی مسئولان انجام شود.
این مسئول افزود: با توجه به اینکه جامعه ما از مباحث مختلفی به ویژه اخلاقی فاصله گرفته اگر عامل به وصیت‌نامه شهدا باشیم می‌توانیم این فاصله را به حداقل برسانیم.
حقایق‌پور همچنین مطالعه وصیت‌نامه شهدا و عمل به آن را گامی در جهت اصلاح امور اداری و مسایل اجتماعی دانست و گفت: با پیروی از سیره و وصیت‌نامه شهید بایستی به اصلاح امور پرداخت نه اینکه برای رسیدن به هدف دیگران را تخریب کرد.
وی گفت: تلاش ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران بایستی در جهت جذب و ارایه‌ راهکارهای حل مشکلات و درخواست‌های جامعه هدف باشد، به همین دلیل مطالعه سیره و وصایای شهدا در دستور کار همه کارکنان قرار گیرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ارایه‌ طرح‌های فرهنگی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ضروری دانست و بر ارایه و اجرای طرح‌های نو و ابتکاری تاکید کرد.
این مسئول با اشاره به طرح کارسنجی گفت: هدف از اجرای این طرح ساماندهی فعالیت‌های کارکنان و به روز شدن ثبت اقدامات انجام شده است و همه کارکنان بایستی در جهت اجرایی شدن این طرح تلاش کنند.
گفتنی است: اجرای طرح کارسنجی یکی از موارد مطروحه در این جلسه بود که بر رفع مشکلات مربوطه و ارایه‌ راهکارهای اجرایی در تحقق این مهم تاکید شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.