ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59272
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۳۰
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
دستگاه‌های، امنیتی دسیسه های دشمنان را مستمر رصد و پیش بینی کنند

دستگاه‌های، امنیتی دسیسه های دشمنان را مستمر رصد و پیش بینی کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در چهارمین روز از هفته ناجا در جمع فرماندهان انتظامی استان گفت: نیروی انتظامی در بین مردم حرمت و جایگاه ویژه‌ای دارد و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در چهارمین روز از هفته ناجا در جمع فرماندهان انتظامی استان گفت: نیروی انتظامی در بین مردم حرمت و جایگاه ویژه‌ای دارد و باید با ارتباط مستمر با مردم، این جایگاه را حفظ کند.

photo_2017-10-09_09-14-30

دری نجف آبادی با اشاره به اینکه پیوند مردم و پلیس و بالعکس در حوزه امنیت بسیار موثر است اظهار کرد: در سایه این ارتباط، مردم در جریان اطلاعات قرار می گیرند و یاری گر پلیس در انجام کیفی ماموریت ها می شوند.

وی ادامه داد: تعامل مردم و پلیس عاملی بازدارنده از گرایش افراد به ارتکاب ناهنجاری های اجتماعی می شود.

امام جمعه اراک امنیت را مهم ترین ضرورت یک جامعه بشری و بستر ساز هرگونه فعالیت اجتماعی دانست و افزود: همه باید در ارتقاء امنیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف آن به ویژه امنیت ملی به یکدیگر کمک کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های امنیتی باید در برابر حوادث، خطرات و چالش ها ضمن رصد مستمر نسبت به دسیسه های دشمنان پیش بینی لازم را داشته باشند.

۲ تن و ۹۹۶ کیلوگرم ماده مخدر در عملیات های پلیس استان کشف شد

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز گفت: در شش ماه نخست سال جاری با همراهی مردمی و تلاش کارکنان ناجا برای سومین سال متمادی شاهد کاهش جرائم در سطح استان هستیم.

عزیزی اظهار کرد: در نیم سال نخست امسال، ۲ تن و ۹۹۶ کیلوگرم ماده مخدر در عملیات های پلیس استان کشف شد.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در نیمه نخست سال جاری، کشته شدگان تصادفات در استان ۶ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در تحقق رویکرد پلیس استان در امنیت فضای مجازی، میزان کشفیات جرایم سایبری استان نسبت به وقوع این جرائم ۱۲۱درصد و بالاتر از میانگین کشوری است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.