ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5929
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری مراسم وداع با پیکر شهید جعفری‌نیا در گلزار شهدای رشت

برگزاری مراسم وداع با پیکر شهید جعفری‌نیا در گلزار شهدای رشت

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، چهاردهمین شهید گیلانی مدافع حرم به نام جهانگیر جعفری‌نیا ثبت شد که در روز جمعه 14 خرداد ماه جاری در منطقه حلب سوریه در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب‌(س) توسط تکفیری‌ها به شهادت رسید. شهید جهانگیر جعفری‌نیا از پاسداران لشکر عملیاتی 16 […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، چهاردهمین شهید گیلانی مدافع حرم به نام جهانگیر جعفری‌نیا ثبت شد که در روز جمعه 14 خرداد ماه جاری در منطقه حلب سوریه در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب‌(س) توسط تکفیری‌ها به شهادت رسید.

شهید جهانگیر جعفری‌نیا از پاسداران لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان بود که در نبردهای شهر حلب سوریه به شهادت رسید و از وی دو دختر به یادگار مانده است.

روابط‌عمومی بنیاد شهید گیلان مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم جهانگیر جعفری‌نیا را امشب پس از نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای رشت ذکر کرد.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، زمان برگزاری تشییع پیکر پاک شهید جعفری‌نیا ساعت 9 صبح فردا دوشنبه از مقابل سپاه ناحیه مرکزی رشت تا میدان فرهنگ این شهر عنوان شده است.

پیکر شهید جعفری‌نیا ساعت پنج عصر فردا از مقابل سپاه قدیم شهرستان انزلی تا میدان مرکزی این شهر برگزار و در طالب‌آباد انزلی به خاک سپرده می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن