ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59294
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۰۸
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال استان قم

آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال استان قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، فصل جدید لیگ برتر فوتسال استان قم از شامگاه یکشنبه در قم آغاز شد و شروع این مسابقات به معنای آغاز رقابت جدی مدعیان قهرمانی فوتسال قم در شرایطی است که لیگ برتر اولین دوره خود را تجربه می‌کند. در شب نخست […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، فصل جدید لیگ برتر فوتسال استان قم از شامگاه یکشنبه در قم آغاز شد و شروع این مسابقات به معنای آغاز رقابت جدی مدعیان قهرمانی فوتسال قم در شرایطی است که لیگ برتر اولین دوره خود را تجربه می‌کند.

در شب نخست این مسابقات در سالن شهید حیدریان قم تیم فوتسال ماهان در مسابقه‌ای نزدیک برابر شهرداری ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و دیدار تیم‌های مقاومت و نبرد با برتری ۲ بر یک نبرد برابر مشکی پوشان مقاومت به پایان رسید.

در ادامه این مسابقات، ۲ بازی شامگاه دوشنبه در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود که از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در یک بازی حساس آتلیه یاقوت و صدرا سیستم با هم روبرو می‌شوند و از ساعت ۲۱ تیم‌های آرش و ذاکر با هم مسابقه می‌دهند.

دیدار تیم‌های آرش و ذاکر از حساسیت زیادی برخوردار است به طوری که ذاکر سال گذشته عنوان قهرمانی را به دست آورده بود و با ۴ قهرمانی و یک نایب قهرمانی در دهه ۹۰ پرافتخارترین باشگاه فوتسال قم به شمار می‌رود.

لیگ برتر فوتسال قم امسال برای اولین بار راه اندازی شده و از امسال مسابقات به صورت ۳ دسته برتر، دسته اول و دسته دوم هر کدام با حضور ۸ تیم برگزار می‌شود و تیم‌ها برای اولین بار به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند.

این در حالی است که لیگ دسته اول فوتسال باشگاهی استان قم نیز از امروز آغاز می‌شود و تیم‌های پاس با میلاد نور، خادم الحسین با شهید رئیس کرمی، انصار با آپکو پارس و چرم وحید با مهدیار با هم مسابقه خواهند داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.