ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59366
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
ایستادگی مقابل استعمار افتخار مردم بوشهر است

ایستادگی مقابل استعمار افتخار مردم بوشهر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  سردار علیرضا تنگسیری صبح امروز در آیین سی‌امین سالگرد شهادت سردار شهید نادر مهدوی و شهدای خلیج‌فارس در روستای بحیری شهرستان دشتی، اظهار کرد: استان بوشهر 2 هزار شهید و شهرستان دشتی 231 شهید و روستای بحیری نیز […]

ایستادگی مقابل استعمار افتخار مردم بوشهر استبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  سردار علیرضا تنگسیری صبح امروز در آیین سی‌امین سالگرد شهادت سردار شهید نادر مهدوی و شهدای خلیج‌فارس در روستای بحیری شهرستان دشتی، اظهار کرد: استان بوشهر 2 هزار شهید و شهرستان دشتی 231 شهید و روستای بحیری نیز 17 شهید را تقدیم به‌ نظام اسلامی کرده است.

وی با بیان این‌که شهید مهدوی و یارانش سیلی محکمی به آمریکایی‌ها زدند، افزود: شهدا در خلیج‌فارس نه‌ تنها در کشور ما بلکه در فراتر از مرزهای ما کاری کردند که برا ی همیشه در تاریخ ماندگار شدند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: در حالی که هیچ کس در جهان در آن شرایط در مقابل استکبار جهانی قدرت این را نداشت که حتی بگوید بالای چشم تو ابرو است اما هفت دلاور مرد ایرانی از استان بوشهر با اتکا به خداوند قدرت پوشالی آمریکایی‌ها در جهان و منطقه را در هم شکستند.

تنگسیری بیان کرد: در منطقه‌ای که شهدای خلیج‌فارس به خدا پیوستند رزمندگان اسلام سه بار ابرقدرتی که ما آن را ابر پوشالی هم نمی‌بینیم درهم شکستند و این دارای پیام ارزنده‌ای برای همه مردم ایران دارد که اعتماد و اعتقاد به خدا می‌تواند کسی که در دنیا اظهار قدرت می‌کند را خُرد کند.

وی اضافه کرد: امروز ایران اسلامی افتخار دارد که 34 عملیات را توسط رزمندگان اسلام در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس انجام داده که یکی از این عملیات‌ها در 16 مهر سال 1366 رقم خورد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: افتخار داریم که در روز 16 مهر ماه سال 66 مقابل استکبار جهانی 9 شهید را به ملت بزرگوار ایران و جهان اسلام تقدیم کرده‌ایم و امروز این شهدا سرافراز هستند.

تنگسیری با بیان این که شهدا برای ما افتخار آفریدند گفت: این افتخاری برای مردم استان بوشهر است که در سه جبهه در مقابل استکبار جهانی ایستادند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: افتخار مردم استان بوشهر این است که در برابر استعمار پیر انگلیس، رژیم بعث و در برابر آمریکا ایستادگی کرده است.

وی با اشاره به این‌که شهدا زنده هستند افزود: شهدای خلیج‌فارس به خاطر اینکه فرمان امام(ره) را اجرا کنند و ملت ایران را سرافراز کنند از تمام هستی خود گذشتند.

تنگسیری تأکید کرد: پیوند شهدا با شهدای کربلاست و برای خدا و عزت ملت ایران اسلامی رفتند و سرافراز خواهند ماند و امروز در خلیج‌فارس ما به پشتیبانی خون شهدا چنان محکم ایستاده‌ایمکه حتی اجازه نمی‌دهیم در آب‌های تحت نظارت هم بیگانگان حضور پیدا کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.