ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59375
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
  • 334 بازدید
  • ارسال توسط :
پیش بینی اسکان ۲۲ هزار زائر اربعین حسینی در موکب های خراسان جنوبی

پیش بینی اسکان ۲۲ هزار زائر اربعین حسینی در موکب های خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، موسی جوینده ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنبوی اظهار داشت: امسال تعداد موکب های خراسان جنوبی برای استقبال از زائران اربعین حسینی نسبت به سال گذشته جهش فوق العاده ای داشته است. وی با اشاره به راه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، موسی جوینده ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنبوی اظهار داشت: امسال تعداد موکب های خراسان جنوبی برای استقبال از زائران اربعین حسینی نسبت به سال گذشته جهش فوق العاده ای داشته است.

وی با اشاره به راه اندازی ۱۳ موکب استان در سال گذشته، بیان کرد: این رقم در سال جاری به ۳۰ موکب افزایش پیدا کرده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی اضافه کرد: از این تعداد ۲۵ موکب در کاظمین و پنج موکب نیز در کربلا برپا می شود.

توزیع روزانه ۳۰ هزار پرس غذا

جوینده با بیان اینکه در سال گذشته روزانه بالغ بر ۳۰ هزار وعده غذا در موکب های استان طبخ و در بین زائران توزیع می شد، عنوان داشت: پیش بینی می شود امسال این رقم به روزانه ۹۰ هزار پرس در روز افزایش پیدا کند.

وی اضافه کرد: همچنین در سال گذشته پنج هزار نفر اسکان دادیم که امسال پیش بینی شده است ۲۲هزار و ۵۰۰ نفر اسکان داده شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی همچنین به افزایش تعداد موکب های نانوایی استان از هشت موکب به ۳۰ موکب در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال ۷۰ تن آرد برای پخت نان گرم به موکب های نانوایی استان ارسال می شود.

راه اندازی دو موکب در بخش بهداشت و درمان

جوینده با بیان اینکه در بخشهای مختلف اهتمام و برنامه ریزی ویژه ای در سال جاری صورت گرفته است، عنوان داشت: امسال ۱۰۰چشمه حمام و سرویس بهداشتی در موکب های استان پیش بینی شده که سال گذشته این امر محقق نبود وشرمنده زائران بودیم.

وی همچنین از راه اندازی دو موکب در بخش بهداشت و درمان خبر داد و افزود: طبق پیش بینی های انجام شده در این موکب ها دندان پزشک حضور خواهد داشت که تحقق این امر در نوع خود بی نظیر است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی، کفاشی، آرایشگری، خیاطی را از جمله برنامه های دیگر موکب های استان برای استقبال از ازئران اربعین حسینی عنوان کرد.

جوینده با بیان اینکه در سال گذشته خراسان جنوبی با همکاری آب و فاضلاب در اقدامی تعداد زیادی بسته بندی آب تهیه کرده و در اختیار زائران قرار داد، افزود: امسال هم این برنامه دنبال می شود که در کشور کاری بی نظیر است.

به گفته وی در حال حاضر اولین گروه در کاظمین در بخش زیر ساخت ها مشغول به کار هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.