ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 59398
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید حججی غبار فتنه‌های رسانه‌ای را کنار زد

شهید حججی غبار فتنه‌های رسانه‌ای را کنار زد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت‌الاسلام محمد ساجدیان در گفت‌وگو با خبرنگار درگزخبر؛ در خصوص مدافعین حرم گفت: فرهنگ شهادت و ایثار ما، برگرفته از متن اسلام و روش ائمه اطهار علیه‌السلام است.   وی افزود: تمام شهدا جانشان را برای بقا و رشد اسلام تقدیم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت‌الاسلام محمد ساجدیان در گفت‌وگو با خبرنگار درگزخبر؛ در خصوص مدافعین حرم گفت: فرهنگ شهادت و ایثار ما، برگرفته از متن اسلام و روش ائمه اطهار علیه‌السلام است.

 

وی افزود: تمام شهدا جانشان را برای بقا و رشد اسلام تقدیم خداوند کرده‌اند که در این بین امام حسین علیه‌السلام در رأس تمام شهداست چراکه علاوه بر جان خود، جان خانواده و یارانش را در این راه تقدیم اسلام کرده است.

 

داعش همان اسلام اموی است

 

استادیار صالحین بسیج ناحیه درگز خاطرنشان کرد: اگر شهدای گران‌قدر اسلام در این راه جانشان را نمی‌دادند؛ اسلام امروز ما اسلام اموی بود.

 

وی ادامه داد: داعش، همان اسلام اموی است که با حمایت شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی خود را به جهانیان عرضه کرده است.

 

حجت‌الاسلام ساجدیان با بیان اینکه شهدا حجت خدا بر مردم هستند گفت: در سال‌های اخیر علیه اسلام توطئه‌های بسیاری انجام‌گرفته؛ تا جهانیان، این اسلام را به معنی واقعی نشناسند.

 

وی افزود: استکبار و صهیونیستی جهانی به دنبال ایجاد غفلت در جهان و شبیه خون فرهنگی در داخل است؛ اما بااین‌وجود از دل این اوضاع افراد برگزیده‌ای بپا خواسته‌اند و با شهادت خود موجب بیداری و زدودن غبارهای غفلت شده‌اند.

 

امام‌جمعه موقت درگز با اشاره به اینکه کشور ما فقط درگیر جنگ نظامی نیست، بیان داشت: ما در این چهار دهه اخیر همواره درگیر جنگ‌های اقتصادی و فرهنگی بوده‌ایم.

 

وی تصریح کرد: در این راه ثابت‌قدمی ما در اعتقادات، رمز پیروزی بود.

 

شهید حججی در جهان غوغا به پا کرد

 

حجت‌الاسلام ساجدیان در خصوص شهید حججی گفت: شبکه های ماهواره‌ای همواره تبلیغ می‌کردند که دیگر جوانان ایرانی از فرهنگ اسلام فاصله گرفته‌اند؛ اما در میان یک شهید 25 ساله، در ایران و حتی جهان غوغا به پا کرد و غبار فتنه‌های رسانه‌ای را کنار زد.

 

وی ادامه داد: شهید حججی و سایر شهدای گران‌قدر تاریخ اسلام نشان‌دهنده استحکام در پایه و اساس اسلام حقیقی است.

 

استادیار صالحین بسیج درگز یادآور شد: کسانی که مسلمان هم نبودند؛ اما شهادت شهید حججی را دیدند؛ تحت تأثیر این تفکر مقدس قرارگرفته‌اند.

 

وی افزود: جهانیان می‌بینند؛ که ملت مسلمان ایران برای اعتقاداتش چگونه مقاومت می‌کند و بااقتدار برای دفاع از حقانیت خود، مقابل مستکبران عالم ایستاده است.

 

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی به‌طورقطع به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد.

 

شهدا را به جهانیان معرفی کنیم

 

امام‌جمعه موقت درگز تصریح کرد: دشمنان ما تلاش می‌کنند تا ایران اسلامی را به‌عنوان یک کشور تروریست پرور به جهانیان معرفی کنند.

 

وی افزود: شهادت جوانان ایرانی در کشورهای سوریه، عراق و یا هر کشور مظلوم جهان یک پیام آشکار و مهدوی(عج) را به مردم ایران و جهانیان مخابره کرد.

 

حجت‌الاسلام ساجدیان با تأکید به اینکه پیام کشور ایران اسلامی، سبب بیداری ملت‌هاست؛ گفت: مدافعین حرم محدود به مرز خاصی نیست و در هر کجایی که اعتقادات اسلامی ما نیاز به دفاع دارد؛ مدافعین حرم در آنجا حاضر هستند.

 

وی تصریح کرد: مدافعین حرم ادامه‌دهنده راه شهدای عاشورا هستند و در اندیشه رسیدن به جامعه آرمانی حضرت مهدی(عج) هستند.

 

استادیار صالحین بسیج ناحیه درگز گفت: تشیع شهدای مدافع حرم، ما را به یاد مراسم‌های باشکوه تشیع شهدای دفاع مقدس می‌اندازد.

 

وی تصریح کرد: در هر جایی از جهان که مظلومی مورد ظلم قرار بگیرد؛ به خاطر دفاع از این مظلومین، وظیفه سنگینی به عهده ما قرار می‌گیرد.

 

این روحانی که سابقه فعالیت در کشور برزیل را دارد گفت: این پتانسیل وجود دارد که شهدای مدافع حرم را در سایر کشورها تشییع کنیم.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه دراین‌بین دشمن آرام نخواهد گرفت، بنابراین ما باید با فعالیت فرهنگی و رسانه‌ای، راه و هدف شهدای مدافع حرم را به ملت‌های جهان معرفی کنیم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.