ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59425
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
باید سنت های قدیمی “شجاعت، غیرت و ایستادگی در مقابل ظلم” را حفظ کنیم

باید سنت های قدیمی “شجاعت، غیرت و ایستادگی در مقابل ظلم” را حفظ کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از برنا آذربایجان غربی، سردار ناصر اصلانی در نشست صمیمی انتظامی استان با سران عشایر گفت: تعدادشهدای عشایر در سطح کشور 10 هزار شهید می باشد و در جغرافیای استان نیز 763 شهید است . وی اضافه کرد: لذا اگر امروز آسایش و آرامشی در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از برنا آذربایجان غربی، سردار ناصر اصلانی در نشست صمیمی انتظامی استان با سران عشایر گفت: تعدادشهدای عشایر در سطح کشور 10 هزار شهید می باشد و در جغرافیای استان نیز 763 شهید است .

وی اضافه کرد: لذا اگر امروز آسایش و آرامشی در جامعه حاکم است، بیانگر زحمات فراوانی است که در این عرصه انجام شده است .

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: ما بیش از 200 هزار شهید و بیش از 500  هزار جانباز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردیم. که همه آنان از ملت بیدار و فهیم این کشور عزیز بودند.

اصلانی گفت:  امام خمینی (ره) در اولین سخنرانی خود در بهشت زهرای تهران بعد از انقلاب، بهترین نکته ای که فرموند پشتوانه مردمی در تعیین دولت بود. لذا بی شک، مردم  نقش بسیار موثری در ایجاد امنیت خواهند داشت.

وی افزود: امام خمینی (ره) فرمودند که عشایر ذخیره انقلاب هستند لذا عشایر بهتر از همه،  8 سال دفاع مقدس را لمس کردند به نحوی که   155 هزار نفر در 8 سال دفاع مقدس در درگیری های مستقیم با دشمن به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: ما قطعا باید سنت های قدیمی خود را حفظ کنیم  که همان  شجاعت، غیرت و ایستادگی در مقابل ظلم می باشد.

اصلانی گفت: امروز استکبار جهانی دارد  در کشور های منطقه، گروه هایی را به اسم و عنوان اسلام برای مقابله با اسلام تشکیل می دهد، اما در جمهوری اسلامی ایران وحدت و یکپارچگی مردم تمامی نقشه های شوم دشمن را برملا کرده و از بین می برد.

وی افزود: پلیس استان آذربایجان غربی در مقابله با افرادی که بخواهد امنیت مردم را خدشه دار کند، حتما با اقتدار و قاطعانه برخورد می کند بنحوی که کاهش جرایم استان موید توفیق پلیس در ماموریت هایش  می باشد، و این هم در راستای پشتوانه مردمی صورت گرفته است .

وی خاطر نشان کرد: امنیت یک موهبت الهی است باید قدر این امنیت نسبی در استان که با همت نیروهای انتظامی و امنیتی ایجاد شده است را بدانیم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.