ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59427
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
تمام تلاش دشمنان این است که نظام لیبرال دموکراسی خود را جایگزین اسلام ناب کنند

تمام تلاش دشمنان این است که نظام لیبرال دموکراسی خود را جایگزین اسلام ناب کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از دهگلان، سرهنگ ابراهیم حسینی پیش‌از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی کنگره 5400 شهید استان کردستان که در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، با تسلیت ایام ماه محرم اظهار داشت: همه بشریت می‌توانند از مکتب امام حسین(ع) بهره‌مند شوند. وی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از دهگلان، سرهنگ ابراهیم حسینی پیش‌از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی کنگره 5400 شهید استان کردستان که در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، با تسلیت ایام ماه محرم اظهار داشت: همه بشریت می‌توانند از مکتب امام حسین(ع) بهره‌مند شوند.

وی یکی از پیام‌های قیام امام حسین(ع) را جوانمردی و ادای حق‌الناس عنوان کرد و گفت: در مکتب این امام همام موارد انسانی و حق‌الناس بسیار مهم و مورد توجه بوده است.

رئیس ستاد کنگره گرامیداشت 5400 شهید کردستان با اشاره به اینکه امروز دشمن در موضوعات مختلف ایران را تهدید می‌کند به تشریح محورهای تهدیدات داخلی و خارجی پرداخت و تصریح کرد: امروز ما با یک هجمه بزرگ استکباری مواجه هستیم.

امنیت و آرامش ایران برای دشمنان زَهر است

وی یکی از محورهای تهدیدات داخلی دشمن را "امنیت" عنوان کرد و گفت: امنیت و آرامش کشور برای دشمنان زَهر است و همه اقدامات شوم در منطقه نیز برای این بود که امنیت ایران را تهدید کنند.

حسینی محور دوم تهدید دشمنان را "علم و دانش" بیان کرد و افزود: دشمنان هر جا ببینند که ایران در مباحث علمی رتبه خوبی کسب کرده تلاش خواهند کرد تا جوانان را از رسیدن به مدارج بالا بازدارند.

وی در تشریح محور سوم تهدیدات به ساختار سیاسی نظام اشاره و اظهار کرد: ولایت فقیه به عنوان فصل‌الخطاب در رأس نظام سیاسی ما وجود دارد و دشمنان از اهرم‌های مختلفی استفاده می‌کنند تا بتوانند این ساختار را تغییر دهند.

دشمنان "هویت اسلامی" را مورد هدف قرار داده‌اند

رئیس ستاد کنگره گرامیداشت 5400 شهید کردستان هدف قرار دادن "هویت اسلامی" از سوی دشمنان را محور چهارم تهدیدات اعلام کرد و گفت: تمام تلاش دشمنان این است که نظام لیبرال دموکراسی خود را جایگزین اسلام ناب کنند.

وی محور پنجم تهدیدات را "اقتصاد" کشور دانست و با اشاره به اینکه تمام افراد جامعه با اقتصاد سروکار دارند، اضافه کرد: نسخه شفابخش مبارزه با تحریم اقتصادی که چندین و چند سال است توسط مقام معظم رهبری هشدار داده می‌شود، اقتصاد مقاومتی است.

رئیس ستاد کنگره گرامیداشت 5400 شهید کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح محورهای تهدیدات خارجی دشمنان پرداخت و خاطر نشان کرد: نخستین محور راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی است و متأسفانه دشمن روی این موضوع به شدت کار می‌کند.

وی محور دوم را "دولت سازی" دشمنان عنوان کرد و گفت: آمریکایی‌ها کشورهای منطقه را به چند کشور کوچک تقسیم کرده‌اند و تقسیم عراق نیز مصوب مجلس سنای آمریکاست.

انجام کارهای فرهنگی خنثی‌کننده دسیسه‌های دشمنان است

وی انجام کارهای فرهنگی را خنثی کننده دسیسه‌های دشمنان دانست و اظهار کرد: کنگره‌های شهدا که سالیانه در کشور برگزار می‌شود می‌تواند تحولات بسیار خوبی در کشور ایحاد کند.

رئیس ستاد کنگره گرامیداشت 5400 شهید کردستان وی تاکید کرد: ستاد برگزاری کنگره 5400 شهید استان نباید مجازی باشد و انتظار ما این است که واقعا کاری باشد چراکه برنده‌ترین سلاح در مقابل تهدیدات دشمنان، «ترویج روحیه ایثار و شهادت» است.

انتهای یپیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.