ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59435
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
ایران ، آمریکا را در منطقه ناکام گذاشته است

ایران ، آمریکا را در منطقه ناکام گذاشته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رصدمراغا ؛ حسن کاظمی قمی در یادواره شهدای کارمند و مدافع حرم مراغه به اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس جزو ایام الله هستند گفت : به تعبیر مقام معظم رهبری دفاع مقدس، مصداق ایام الله […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رصدمراغا ؛ حسن کاظمی قمی در یادواره شهدای کارمند و مدافع حرم مراغه به اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس جزو ایام الله هستند گفت : به تعبیر مقام معظم رهبری دفاع مقدس، مصداق ایام الله است و باید نسبت به حفظ دستاوردها و ارزشهای آن اهتمام داشته باشیم.

وی افزود : این دوران جزو پاکترین جنگ های جنگ های دنیا به شمار می آید که به نوعی از شبیه ترین جنگ ها به غزوات نبی مکرم اسلام (ص) است .

سفیر سابق ایران در عراق خاطرنشان کرد : آنچه در دفاع مقدس اتفاق افتاد برگرفته از قیام اباعبدالله الحسین و آرمان های والای آن حضرت بود  و همچون قیام عاشورا ماندگار خواهد ماند.

وی تصریح کرد : امروز بعد از گذشت سال ها از دفاع مقدس مردم شاهد تشییع پیکر شهدای مدافع حرم هستند و این نشان دهنده انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است ؛ به تعبیر مقام معظم رهبری شهدای مدافع حرم دو اجر دارند یکی این که در راه اسلام به شهادت رسیده اند ، دوم اینکه اجر هجرت را نیز دارند که کیلومترها دورتر از مرزهای کشور به خاطر حفظ ارزش های اسلامی با دشمنان مبارزه می کنند .

کاظمی قمی اضافه کرد : یکی دیگر از ویژگی های شهدای مدافع حرم بصیرت آنان است که دشمن را شناختند و برای مقابله با آن خود را به مرکز فتنه رساندند و اگر این مدافعان حرم نمی رفتند امروز باید داخل مرزهای کشور با داعش و تکفیری ها مقابله می کردیم .

وی با اشاره به حضور مؤثر ایران در سوریه و جبهه مقاومت عنوان کرد : دفاع از مظلوم جزو سیاست های لاینفک جمهوری اسلامی است که آن هم برگرفته از تعالیم بزرگ دین مبین اسلام و پیامبر اکرم است ، از نگاهی هم همکاری برای بهبود اوضاع نابسامان سوریه در وهله اول به نفع کشور خودمان است .

قمی در خصوص شرایط منطقه و جنگ نیابتی آمریکا در سوریه گفت :  منشأ شکل‌گیری این تحولات در درجه اول باید به تقابل دو جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران و جبهه مثلث امریکا، صهیونیسم و ارتجاع منطقه اشاره کرد   ؛ با وجود تلاش‌های مخرب این مثلث شوم ، سیر تحولات در منطقه طوری پیش رفت که امریکایی‌ها و شرکای منطقه‌ای‌شان در حصول اهداف خود ناکام ماندند.

وی ادامه داد : تقابل این دو جبهه در منطقه باعث شده از نفوذ آمریکا به طور جدی کاسته شود و استکبار جهانی نتواند در هیچ یک از کشورهای سوریه ، عراق و حتی افغانستان و پاکستان و … به اهداف پلید خود دست یابد .

انتهای پیام /

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.