ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59446
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
اعلام برنامه های مراسم ویژه شهید «پرویز قرایی» در دماوند

اعلام برنامه های مراسم ویژه شهید «پرویز قرایی» در دماوند

حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی، در گفتگو با خبرنگار مهر از هماهنگی برای برگزاری مراسم ویژه شهید دفاع مقدس «پرویز قرایی» در شهرستان دماوند خبر داد و افزود: مراسم استقبال از پیکر مطهر این شهید روز سه شنبه ۱۸ مهر ماه از ساعت ۱۶ در سپاه ناحیه دماوند برگزار می شود. وی افزود: مراسم […]

حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی، در گفتگو با خبرنگار مهر از هماهنگی برای برگزاری مراسم ویژه شهید دفاع مقدس «پرویز قرایی» در شهرستان دماوند خبر داد و افزود: مراسم استقبال از پیکر مطهر این شهید روز سه شنبه ۱۸ مهر ماه از ساعت ۱۶ در سپاه ناحیه دماوند برگزار می شود.

وی افزود: مراسم وداع با این شهید والامقام نیز بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه ۱۸ مهرماه در مسجد جامع دماوند و نیز مراسم وداع و قرائت زیارت پرفیض عاشورا روز چهارشنبه ۱۹ مهر ماه از ساعت ۷:۳۰ صبح در مسجد گلدشت پایین برگزار می شود.

امام جمعه دماوند با بیان این که مراسم تشییع پیکر پاک شهید قرایی نیز روز چهارشنبه ۱۹ مهر از ساعت ۹ صبح از میدان امام خمینی(ره) تا میدان ۱۷ شهریور دماوند برگزار می شود، گفت: مراسم خاکسپاری نیز پس از مراسم تشییع در امام زاده محمد شلمبه برگزار می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند ادامه داد: مراسم یادبود شهید پرویز قرایی نیز روز پنجشنبه ۲۰ مهر ماه از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶ در مسجد الرضا(ع) گیلاوند برگزار می شود.

وی  از امت شهید پرور و مسئولین شهرستان دماوند جهت شرکت در مراسم مذکور دعوت کرد.

بر اساس این گزارش، شهید «پرویز قرایی» از شهدای تازه تفحص و شناسایی شده دفاع مقدس است.

همچنی جلسه هماهنگی برگزاری مراسم، با حضور مسئولین شهرستان دماوند و خانواده شهید قرایی، پیش از ظهر دوشنبه برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.