ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59464
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
پرچم بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) مورد استقبال شیعه و سنی سیریکی قرار گرفت+ تصاویر

پرچم بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) مورد استقبال شیعه و سنی سیریکی قرار گرفت+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آذینی ، این آئین از مسجد امام حسین (ع) تا گلزار شهدای گمنام شهر بندر کوهستک با استقبال پرشور و عزاداری عاشقان و دوستداران  اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد  و عطر و بوی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آذینی ، این آئین از مسجد امام حسین (ع) تا گلزار شهدای گمنام شهر بندر کوهستک با استقبال پرشور و عزاداری عاشقان و دوستداران  اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد  و عطر و بوی خوش کربلا را در دل محبان و عاشقان حسینی زنده کرد.

در ادامه این مراسم پرچم بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین (ع) در جوار گلزاری شهدای گمنام  در میان برادران و خواهران اهل تشیع و تسنن گردانده شد و عاشقان و دوستداران حسینی به ابراز احساسات و تبرک جستن پرداختند.

این مراسم با سینه زنی، مدیحه سرایی و مداحی مداح اهل بیت (ع) حاج مجید آزادی برگزار شد و عاشقان حسینی در عزای سرور و سالار شهیدان اشک ریختند.

در شهر بندر کوهستک عاشقان و دوستداران حسینی  شیعه و سنی نمی شناسند و حضرت امام حسین (ع) را مصداق کمال بندگی خداوند متعال،و عاشق نماز، قرآن ، امر به معروف و نهی از منکر، یاور مستضعفان و محرومان، دشمن ستمگران و ظالمانه و انجام کارهای عام المنفعه می شناسند.

امروز جامعه اسلامی ما برای مقابله با افکار و اندیشه های انحرافی  و گروههای تکفیری بیش از پیش به اهداف و نضهت عاشورای حسینی و سیره ائمه اطهار (ع) نیازمند است.

قبل از این آئین پرچم بارگاه  حضرت امام حسین (ع) مورد استقبال پرشور مردم روستاهای شهید مردان ، روتان ، گچینه و پالور ، کرپان از توابع بخش بمانی شهرستان سیریک قرار گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.