ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59472
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
نیروی انتظامی مقابله جدی با جرائم حوزه موادمخدر را مدنظر قرار دهد

نیروی انتظامی مقابله جدی با جرائم حوزه موادمخدر را مدنظر قرار دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز دوشنبه در نشست با فرماندهان و معانان نیروی انتظاتمی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: شناسایی و دستگیری سرشبکه های توزیع مواد مخدر از مهمترین وظایف پلیس است که باید تمام توان خود را در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز دوشنبه در نشست با فرماندهان و معانان نیروی انتظاتمی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: شناسایی و دستگیری سرشبکه های توزیع مواد مخدر از مهمترین وظایف پلیس است که باید تمام توان خود را در این راستا به کار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: همه ما باید در راستای تحقق اهداف انقلاب و امام و شهدا گام برداریم و به همین سبب، کسانی که در جامعه موجب ناهنجاری می شوند و ارزش ها و هنجارها را زیر پا می گذارند نیاز است که برخورد قانونی لازم با آنها صورت پذیرد و پلیس در این رابطه نقش بسیار مهمی دارد چرا که تامین امنیت اجتماعی از جمله مهمترین وظایف این مجموعه است.

دری نجف آبادی بیان کرد: در ایران اسلامی خوشبختانه نیروی انتظامی تاکنون وظایف خود را به خوبی به انجام رسانده و گواه این مطلب امنیت کنونی کشور و همچنین رضایتمندی و اعتماد مردم به آن است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: قطعا اقداماتی که نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت در کشور به انجام می رساند، نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد، در این رابطه مقابله جدی با معضل توزیع و فروش مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین آسیب های کنونی از اهمیت ویژه برخوردار است.

وی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی مسئول و مرتبط با موضوع مواد مخدر بایستی با تعامل، هم گرایی و برنامه ریزی برای رفع این معضل اقدام کنند، چرا که این دغدغه اجتماعی به جامعه آسیب جدی وارد می کند.

امسال حدود سه تن مواد مخدر در استان مرکزی کشف شده است

در این نشست همچنین کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: طی سه سال اخیر شاهد کاهش جرایم در استان هستیم که این امر با تلاش نیروهای جان بر کف نظامی و انتظامی و مشارکت همه جانبه آحاد مردم تحقق یافته و امیدوارم همچنان شاهد کاهش وقوع جرایم در استان باشیم.

وی عنوان کرد: طی نیمه نخست امسال دو هزار و ۹۹۶ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حدود هشت درصد کاهش دارد، همچنین شش هزار و ۵۶۰ نفر از معتادان و خرده فروشان مواد مخدر و ۲۱۷ قاچاقچی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: همچنین در شش ماه نخست امسال وقوع سرقت در استان مرکزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد و نزاع دسته جمعی نیز ۴۵درصد کاهش داشته است.

عزیزی خاطرنشان ساخت: در حوزه کشف کالای قاچاق نیز طی نیمه اول سال جاری ۱۶۸ میلیارد ریال کشفیات داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲درصد کاهش نشان می دهد، اما تعداد پرونده های تشکیل شده ۸۰۷ فقره بوده که نسبت به سال قبل که ۵۰۲ فقره بوده ۶۱ درصد افزایش دارد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: برقراری امنیت پایدار همواره مورد توجه نیروهای نظامی و انتظامی قرار دارد و این مجموعه در برقراری امنیت اجتماعی و ثبات و آرامش در جامعه اسلامی از هیچگونه تلاشی دریغ نمی کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.