ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59474
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
  • 209 بازدید
  • ارسال توسط :
شهر دهدشت یا شهر زباله ها / فیلمی که با دیدن آن باید گریست! +تصاویر و فیلم

شهر دهدشت یا شهر زباله ها / فیلمی که با دیدن آن باید گریست! +تصاویر و فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ استان کهگیلویه و بویراحمد سرزمینی کوهستانی و تقریبا مرتفع است که کوه‌های زاگرس با رشته‌های موازی، سراسر شمال و شرق و کوه‌های سیاه و سفید، خومی خائیز و نیل جنوب شرقی آن را در برگرفته‌اند. دهدشت یکی از شهرهای استان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ استان کهگیلویه و بویراحمد سرزمینی کوهستانی و تقریبا مرتفع است که کوه‌های زاگرس با رشته‌های موازی، سراسر شمال و شرق و کوه‌های سیاه و سفید، خومی خائیز و نیل جنوب شرقی آن را در برگرفته‌اند.

دهدشت یکی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد. این شهر در قسمت گرمسیری استان واقع شده‌است و تابستان‌هایی گرم و زمستان‌هایی معتدل دارد. قدمت بافت تاریخی دهدشت معروف به «شهر قدیم دهدشت» (بلاد شاپور) به‌دوران ساسانی می‌رسد. 

شهروند خبرنگار این پایگاه اطلاع رسانی از وجود زباله در مناطق مختلف شهر دهدشت و ایجاد مشکلات زیست محیطی برای ساکنان این مناطق خبر داد. که این مناطق به شرح زیر می باشند:

گلزار شهدا کوچه شهید وفایی

جدول پشت تعاون روستایی که ظاهرا فقط یکبار نظافت شده است و تا به حال دیگر نسبت به پاکسازی آن اقدامی از سوی مسئولین صورت نگرفته است.

 خیابان اصلی شهر خیابان سپاه جنب مخابرلت شهید آرامپور

پل روبروی بانک کشاورزی و صادرات بلوار شریعتی

تقاطع کمربندی دوم با کوچه شهید شفیع نژاد

نخاله نبش کوچه شهید نوذری با کمربندی دوم

نخاله نبش کوچه جنب سی ان جی تازه تاسیس 

در پایان شهروندان دهدشتی  به شدت از این موضوع ابراز نارضایتی کرده اند و خواستار پیگیری هر چه سریعتر و ساماندهی این وضعیت توسط شورای شهر و شهرداری شده اند.

و در نهایت فیلمی از ورودی شهر دهدشت که بسیار صحنه نامطلوبی را به نمایش می گذارد.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.