ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59482
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
مشکلات مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه(ع) دختران برطرف شد

مشکلات مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه(ع) دختران برطرف شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه شهید چمران اهواز امروز با حضور جمع زیادی از دانشجویان، اساتید و مسئولان این دانشگاه در سالن اجتماعات شهید مطهری دانشکده علوم برگزار شد. در این برنامه که حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی، مسئول […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه شهید چمران اهواز امروز با حضور جمع زیادی از دانشجویان، اساتید و مسئولان این دانشگاه در سالن اجتماعات شهید مطهری دانشکده علوم برگزار شد.

در این برنامه که حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان نیز حضور داشت، حجت‌الاسلام محمدرضا رضوان‌طلب، رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز به نمایندگی از این وزارتخانه شرکت کرد.

ضرورت تغییر در دانشگاه

عبدالله پارسا، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در این برنامه با تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید اظهار داشت: آموزش عالی در جامعه و فرهنگ خوب عمل می‌کند زیرا کارکرد تعلیم و تربیت، آزمون‌گیری و صدور مدرک نیست، بلکه انتظار داریم دانشگاه دانشجویان را با گفتمان‌های جدید و نحوه کارکرد دانش در جامعه آشنا کند.

وی در ادامه با اشاره به تاثیر تربیت دانشجو در دانشگاه‌ها بیان کرد: آموزش عالی موجب پیشرفت فرهنگ گفت‌وگو، مدارا و غنای فرهنگی در جامعه می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: برای توسعه پایدار یک جامعه،‌ توسعه متوازن و پایدار نظام دانایی به طور عام و نظام‌های آموزش عالی، به طور خاص ضرورت دارد.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: دانشگاه باید تغییر کند و این تغییر را باید به تنهایی انجام دهد حتی اگر کسی نیز از او حمایت و پشتیبانی نکند.

به قول خود وفا کردم

غلامحسین خواجه، رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز که در سفر کاری تهران حضور داشت و نتوانست در آیین آغاز سال تحصیلی حضور یابد در یک پیام ضبط شده گفت: مشکلات مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه(ع) دختران برطرف شد و برخی از قسمت‌های آن نیز بازسازی صورت گرفت.

وی بیان کرد: در برخی از قسمت‌های این مجتمع خوابگاهی مانند سرویس‌های بهداشت و آشپزخانه برای رفاه حال دانشجویان عزیز تعمیرات اساسی انجام شد.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز تاکید کرد: برای رفع مشکلات مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه(ع) دختران به قول خود وفا کردم زیرا اقداماتی بیش از آنچه قول داده بودم انجام شد.

عبدالرحیم هوشمند، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز  در یک پیام ویدوئی اظهار داشت: ما در ایران 2 بهار داریم یکی بهار طبیعت است که در فروردین ما صورت می‌گیرد و دیگری بهار علم آموزی است که در اول مهر قرار دارد.

دانشجویان مدیران آینده این مرز و بوم هستند

وی گفت: یکی از نشانه‌های بهار جنش و جوش مردم است که ما در ماه مهر نیز این جنب و جوش را در جامعه و اقشار مختلف اجتماع شاهد هستیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: امیدوارم کسانی که سال نخست دانشجویی خود را آغاز کرده‌اند این سال را با موفقیت پشت سر بگذارند.

حجت‌الاسلام محمدرضا رضوان‌طلب رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این برنامه با تبریک سال تحصیلی جدید گفت: دانشجویان امروز، مدیران آینده کشور ایران هستند، از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون نسل‌های مختلفی روی کرسی‌های مدیریتی قرار گرفتند که با این توصیف شما نیز جزو مدیران آینده این مرز و بوم هستید.

وی در ادامه تصریح کرد: دانشجویان اگر مشکلاتی را در جامعه می‌بینند باید تلاش کنند تا در درس خواندن موفق شوند و خود را به یک کرسی مدیریتی برسانند تا مانع کارهایی شوند که پیش از این، از رنج می‌بردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.