ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59567
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای حماسه خلیج فارس در دیلم برگزار شد

یادواره شهدای حماسه خلیج فارس در دیلم برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، مصطفی مزارعی همرزم نادر مهدوی با بیان یاد و خاطره ای از این شهید والامقام گفت: پاسداشت این اسطوره ها و نمادها، تکریم همه سجایای انسانی و فضائل اخلاقی و راهکاری اثربخش در ترویج فرهنگ، ایثار، مقاومت و ایستادگی در مسیر حق طلبی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، مصطفی مزارعی همرزم نادر مهدوی با بیان یاد و خاطره ای از این شهید والامقام گفت: پاسداشت این اسطوره ها و نمادها، تکریم همه سجایای انسانی و فضائل اخلاقی و راهکاری اثربخش در ترویج فرهنگ، ایثار، مقاومت و ایستادگی در مسیر حق طلبی است.
وی گفت: امام راحل با توکل به خدا و توسل به اهل بیت (ع) قطار انقلاب را به حرکت در آورد و به ثمر رساند و اکنون در سراسر جهان می درخشد.
مزارعی افزود: معمار کبیر انقلاب با درایت، تاکتیک های مدرنی برای فرماندهان جنگ ارایه می داد و در سخت ترین شرایط بهترین تصمیم ها را می گرفت.
رزمنده دوران دفاع مقدس اظهارکرد: پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه ها، بهره گیری از سلاح و تجهیزات نظامی نبود بلکه الطاف الهی و سلاح ایمان، اخلاص و تقوا بود که اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن عزیر به دست آنان بیافتد.
همرزم شهید نادرمهدوی گفت: در جنگ ایران و عراق تفکر و ایدولوژی انقلاب اسلامی برتفکر مارکسسیم پیروز شد.
درپایان این آیین نیروی دریایی سپاه منطقه 3 امام حسن شهرستان دیلم از پنج تن از لنجداران دیلمی که در دوران دفاع مقدس با استفاده ازموتورلنج نقش پشتیبانی در زمینه انتقال سلاح به جبهه ها را داشتند، تجلیل کرد.
شهید نادرمهدوی فرمانده ناوگروه دریایی ذوالفقار، وابسته به منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.
در 16 مهر سال 1366، 9 نفر از دریادلان نیروی دریایی سپاه به فرماندهی شهید نادر مهدوی در نزدیکی جزیره فارسی به طور مستقیم با نیروهای آمریکایی که به آب‌های سرزمینی کشورمان تجاوز کرده بودند، جنگیدند که هفت تن آنان به نام های نادر مهدوی، بیژن گُرد، غلامحسین توسلی، نصرالله شفیعی، مجید مبارکی، خداداد آبسالان و مهدی محمدی‌ها به فیض شهادت نائل آمدند.
به پاس حماسه آفرینی این شهیدان، 16 مهر در تقویم رسمی کشورمان روز نیروی دریایی سپاه نام گذاری شده است.
شهرستان ساحلی دیلم در شمال استان بوشهر در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در پشتیبانی رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد حق علیه باطل داشتند.
6164/7215/6043**
خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.