ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهدای مدافع حرم » شهید
  • شناسه : 59580
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
  • 182 بازدید
  • ارسال توسط :
برنامه‌های بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی

برنامه‌های بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، فضل الله رنجبر امروز دوشنبه در ستاد بزرگداشت شهادت چهارمین شهید محراب آیت الله اشرفی(ره) که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: نام این شهید بزرگوار در تاریخ پرافتخار کرمانشاه ثبت شده است. وی شناساندن یاد و خاطره شهید اشرفی اصفهانی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، فضل الله رنجبر امروز دوشنبه در ستاد بزرگداشت شهادت چهارمین شهید محراب آیت الله اشرفی(ره) که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: نام این شهید بزرگوار در تاریخ پرافتخار کرمانشاه ثبت شده است.

وی شناساندن یاد و خاطره شهید اشرفی اصفهانی (ره) به نسل جوان را از ضروریات دانست و عنوان کرد: لازم است در این برهه از زمان جوانان با اخلاق و منش چنین شهدای بزرگواری آشنا شوند.

فرماندار کرماشاه خاطر نشان کرد: بدون شک بی تفاوت گذشتن از کنار مناسبت های مهم و با ارزش انقلاب خیانت است.

وی در ادامه به تشریح ویژه برنامه های شهادت شهید اشرفی اصفهانی(ره) اشاره کرد و بیان داشت: روز ۱۹ مهر راس ساعت ۸ صبح زنگ شهدای محراب در مدارس شهید حقیقی و شاهد یاران امام (ره) و به صدا در خواهد آمد.

رنجبر گفت: همچنین برگزاری عصر شعر حافظ شناسی و رونمایی از یکی از کتب با ارزش شهید اشرفی اصفهانی(ره) یکی از برنامه های شاخص است که روز چهارشنبه ۱۹ مهر ماه در تالار وحدت کرمانشاه برگزار خواهد شد.

رنجبر خاطر نشان کرد: همایش طلاب و دانشجویان، ادای احترام و حضور در محل یادمان شهید اشرفی(ره)، برگزاری شبی با قرآن در یکی از مساجد یا بقعه امامزاده ابراهیم (ع) کرمانشاه، برگزاری مراسم نسل بت شکن، دیدار با خانواده ۲ شهید مدافع حرم، مراسم بزرگداشت در مسجد آیت الله بروجردی (ره)، برگزاری دعای ندبه، تهیه و پخش زندگی نامه شهید و پیام های امام (ره) و رهبر انقلاب در خصوص شهید بزرگوار، از دیگر برنامه های بزرگداشت شهید اشرفی اصفهانی (ره) است.

وی در پایان از ادارات و ارگانها درخواست کرد تا با نصب پوستر و بنر در سطح شهر در هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم تلاش کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.