ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59586
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
  • 463 بازدید
  • ارسال توسط :
جدیدترین مستند و نخستین بازی رایانه ای فاطمیون رونمایی شد

جدیدترین مستند و نخستین بازی رایانه ای فاطمیون رونمایی شد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مستند «روی خط آتش» عصر امروز ، دوشنبه 17 مهرماه 96 با حضور عوامل سازنده آن و خانواده‌ معظم شهدا و رزمندگان فاطمیون در سرای محله خانی آباد رونمایی و اکران شد. مستند روی خط آتش به کارگردانی محمد […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مستند «روی خط آتش» عصر امروز ، دوشنبه 17 مهرماه 96 با حضور عوامل سازنده آن و خانواده‌ معظم شهدا و رزمندگان فاطمیون در سرای محله خانی آباد رونمایی و اکران شد.

مستند روی خط آتش به کارگردانی محمد حاجی مقصودی و تهیه‌کنندگی ساسان فلاح فر در مرکز رسانه‌ای فاطمیون تولید شده است. این مستند کامل‌ترین اثری است که تاکنون در رابطه با اتفاقات یکی از مهم‌ترین مناطق سوریه یعنی تدمر(پالمیرا) تولید شده است. در این مستند که بیانگر چرایی سقوط تدمر و بازپسگیری آن است ترس نیروهای داعش از حضور نیروهای مقاومت در این منطقه و درنهایت فرار آن‌ها و کشیده شدن خط آتش به دیرالزور و رقه به تصویر کشیده شده است.

در این مراسم اولین بازی رایانه‌ای فاطمیون با نام "نبرد برای ایمان" که از تولیدات موسسه‌ یاسین عصر با همکاری مرکز رسانه‌ای فاطمیون است نیز رونمایی شد و از سازنده آن، پرستو مروجی تقدیر شد. 

همچنین از میر آقا موسوی یکی از موثرترین تصویربرداران افغانستانی و از اعضای گروه مرکز رسانه ای فاطمی که با ثبت کردن این حماسه ها آن ها را ماندگار می کنند، تجلیل شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.