ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5959
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰:۰۱
  • 136 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید محمد زلقی میهمان مردم دزفول می‌شود

شهید محمد زلقی میهمان مردم دزفول می‌شود

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از دزفول، پیکر پاک و مطهر شهید والا مقام محمد زلقی با حضور پرشور مردم دزفول در این شهر مقاوم و ولایت مدار به خاک سپرده می‌شود. این شهید والامقام، پس از حضوری مقتدرانه در صحنه دفاع از حرم شریف اهل بیت (ع) و مبارزه […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از دزفول، پیکر پاک و مطهر شهید والا مقام محمد زلقی با حضور پرشور مردم دزفول در این شهر مقاوم و ولایت مدار به خاک سپرده می‌شود.

این شهید والامقام، پس از حضوری مقتدرانه در صحنه دفاع از حرم شریف اهل بیت (ع) و مبارزه با گروه‌های تکفیری به مقام والای شهادت نائل آمد.

پیکر پاک و مطهر شهید والا مقام محمد زلقی، امشب و پس از برگزاری یک مراسم رسمی به دزفول منتقل می‌شود تا مردم این شهرستان آماده وداعی با شکوه با فرزند شهید مدافع حرم خود باشند.

مردم ولایت مدار دزفول، فردا ساعت 9 صبح و در بقعه متبرکه سبز قبا (ع) به میهمانی شور و مهربانی فرزند شهید خود می‌روند تا برای آخرین بار با شهید مدافع حرم خود وداع کنند.

مراسم تشییع و خاک سپاری شهید والا مقام، محمد زلقی از ساعت 17 فردا و در خیابان دار المومنین بخش مرکزی دزفول و رو به روی مدرسه رازی این شهرستان به سمت سربیشه انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسملین سید محمد علی قاضی، امام جمعه دزفول نیز پس از اتمام مراسم تشییع بر پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام نماز را اقامه خواهند کرد. 

تاکنون شهدای والا مقام علیرضا حاجیوند غیاثی،  امیر علی هیودی، سید مجتبی ابوالقاسمی، محمد زلقی پس از حضور در جبهه‌های نبرد علیه داعشیان و تروریست‌های کور دل و در جریان دفاع از حرمین شریفه اهل بیت (ع)  از شهر مقاوم و ولایت مدار دزفول به لشکر عاشورایان پیوسته‌اند.

روز گذشته نیز، رضا رستمی مقدم از فرزندان دیار یک‌هزار شهید اندیمشک و دیگر شهر شمالی استان خوزستان عاشورایی شد و به جمع شهدای مدافع حرم سرزمین عشق و سرور و ایثار پیوست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن