ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59590
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
  • 411 بازدید
  • ارسال توسط :
دستگاه پکس در بیمارستان شهید رحیمی بیرجند نصب شد

دستگاه پکس در بیمارستان شهید رحیمی بیرجند نصب شد

جواد یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: دستگاه پکس یک سیستم پیشرفته در رادیولوژی بوده و از کیفیت بسیار بالای عکس‌ها برخوردار است که در این روش بیمار دیگر خودش عکس خود را تحویل نمی‌‌گیرد و عکس مستقیم برای پزشکان ارسال می‌شود. مدیر بیمارستان شهید رحیمی بیرجند گفت: عکس بیمار در تمام اتاق عمل‌ها […]

جواد یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: دستگاه پکس یک سیستم پیشرفته در رادیولوژی بوده و از کیفیت بسیار بالای عکس‌ها برخوردار است که در این روش بیمار دیگر خودش عکس خود را تحویل نمی‌‌گیرد و عکس مستقیم برای پزشکان ارسال می‌شود.

مدیر بیمارستان شهید رحیمی بیرجند گفت: عکس بیمار در تمام اتاق عمل‌ها و اتاق پزشکان این بیمارستان همان لحظه بر روی مانیتوری که نصب شده نمایش داده می‌شود.

وی ادامه داد: حتی عکس بیمار بر روی موبایل پزشک نیز قابل مشاهده است که اگر بیمار اورژانسی باشد پزشک از هر جای کشور می‌تواند عکس وی را مشاهده کرده و در مورد آن نظر بدهد.

یوسفی تصریح کرد: همچنین دو دستگاه رادیولوژی دیجیتال نیز با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان برای این بیمارستان خریداری شده است.

مدیر بیمارستان شهید رحیمی بیرجند یادآور شد: تسهیل در کار بیماران و خدمت رسانی هر چه بیشتر به آنها در دستور کار قرار دارد که امید است رضایت بیماران را در پی داشته باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.