ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59605
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :

کوتاه اقتصادی

* عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی شهید تندگویان، آیت ا… کاشانی، شهر قدس، جماران و شهید میراحمدی نسیم شهر از تاریخ 18 مهرماه آغاز می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکین در […]

* عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی شهید تندگویان، آیت ا… کاشانی، شهر قدس، جماران و شهید میراحمدی نسیم شهر از تاریخ 18 مهرماه آغاز می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات شهید تندگویان با پیش شماره‌های 2630 الی 2632، 2230 الی 2233، 2250 الی 2253، 2614 در محدوده خیابان‌های شهید منصوری، روشن، خدایاری و در مرکز مخابرات آیت ا… کاشانی با پیش شماره‌های 4400 الی 4409، 4495، 4496 در محدوده بلوار فردوس، رامین شمالی، وفا آذر شمالی، آیت ا… کاشانی و در مرکز مخابرات شهرقدس با پیش شماره‌های 4681 الی 4689 در محدوده بلوار انقلاب، تابان، دلفان به مدت 72 ساعت دچار اختلال می‌شود. همچنین در مرکز مخابرات جماران با پیش شماره‌های 2280 الی 2283، 2228، 2229، 2610 الی 2614 در محدوده خیابان‌های شهید باهنر، شهید سوده، شهید امیریان، شهید چراغی، شهید راد، شهید حبیبی، هیراد، صبا، بی‌نام و در مرکز مخابرات شهید میراحمدی نسیم شهر با پیش شماره‌های 5661 در محدوده نسیم شهر، بلوار نبوت، نبوت 9 به مدت 3 روز با اختلال همراه است.
* سازمان‌حمایت‌ مصرف‌کنندگان ‌و  تولیدکنندگان اسامی هفت شرکتی که به صورت غیرقانونی خودرو پیش‌فروش می‌کردند را اعلام کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، آنطور که در قانون صیانت از حقوق مصرف کنندگان خودرو آمده است، تنها شرکت‌هایی امکان پیش‌فروش خودرو دارند که مجوز داشته باشند و باید با متخلفانی که خارج از این چهارچوب عمل می‌کنند برخورد قانونی شود. بر این اساس، عملکرد شرکت‌های «عظیم خودرو»، «مفتاح رهنورد»، «داتیس خودرو»، «طاها خودرو»،  «شهر خودرو»، «آداک خودرو» و «پرشین پارس» در پیش‌فروش خودرو به دلیل نداشتن مجوزهای لازم، غیرقانونی اعلام شده است.
* رئیس‌اتاق بازرگانی ایران گفت: حرف‌هایی که از سوی هیئت دولت برای توانمندسازی بخش خصوصی زده می‌شود از روی اعتقاد و باور قلبی نیست. غلامحسین شافعی افزود: در سال اول دولت یازدهم در کنفرانس اقتصاد ایران موضوعی را مطرح کردیم که متأسفانه به نتیجه نرسید؛ اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب‌وکار مسئله‌ای است که بارها از سوی بخش خصوصی مورد تأکید قرار گرفته اما همچنان روی زمین مانده است. شافعی تصریح کرد: البته بخش خصوصی معتقد است که اراده‌ای برای توانمندسازی بخش غیردولتی وجود ندارد و حرف‌هایی هم که از سوی هیئت دولت زده می‌شود از روی اعتقاد و باور قلبی نیست. چون درعمل تغییری دیده نمی‌شود. اینکه از بخش خصوصی حرف زده می‌شود کافی نیست. در بسیاری از مواقع غیبت بخش خصوصی به‌خوبی احساس می‌شود که این مورد به‌ شدت مورد انتقاد پارلمان بخش خصوصی کشور است.بر اساس اظهارات وی تعداد زیادی از فعالان اقتصادی در این سال‌ها در دریای مشکلات غرق شدند. اعتماد و اعتقاد به بخش خصوصی از دست رفته است؛ بخش خصوصی باید اعتماد ازدست‌رفته خود را به دست آورد تا بتواند مؤثر عمل کند.
* گمرک ایران از کشف محموله ۱۱هزار لیتری سوخت قاچاق در گمرک ماهی‌رود استان سیستان و بلوچستان خبر داد. این محموله سوخت قاچاق با رصد مأموران گمرک مرزی ماهی‌رود و تقاطع‌گیری اطلاعات سامانه جامع امور گمرکی کشف شد.
* رئیس‌سازمان ملی استاندارد گفت: به دلیل شبهات پیش آمده و ادامه آلودگی هوای تهران دادستانی تهران هم تقاضای ورود به نمونه‌گیری پایش بنزین را داشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس نیره پیروزبخت، افزود: سازمان از حضور دادستانی تهران در نمونه گیری استقبال کرده، نمونه گیری از سطح شهر تهران صورت گرفته و در آزمایشگاه‌های سازمان ملی استاندارد پایش شده است. وی افزود: قبلا پایش کیفیت در آزمایشگاه‌های همکار سازمان استاندارد صورت می‌گرفت ولی اکنون در آزمایشگاه‌های خود سازمان بررسی صورت می‌گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.