ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59606
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
  • 874 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم صبحگاه مشترک ناجا در اصلاندوز برگزار شد+ تصاویر

مراسم صبحگاه مشترک ناجا در اصلاندوز برگزار شد+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،بمناسبت هفته نیروی انتظامی صبح امروز دوشنبه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و مرزبانی با حضور امام جمعه اصلاندوز،فرماندار شهرستان پارس آباد،بخشدار اصلاندوز،فرماندهان نظامی و انتظامی،مسئولان و سربازان مرکز آموزش مرزبانی شهید مدنی اصلاندوز در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،بمناسبت هفته نیروی انتظامی صبح امروز دوشنبه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و مرزبانی با حضور امام جمعه اصلاندوز،فرماندار شهرستان پارس آباد،بخشدار اصلاندوز،فرماندهان نظامی و انتظامی،مسئولان و سربازان مرکز آموزش مرزبانی شهید مدنی اصلاندوز در میدان صبحگاه این مرکز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم اعضای شورای تامین هنگام ورود به میدان صبحگاه در مقابل یادمان شهدای نیروی انتظامی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا،فاتحه قرائت کردند و سپس از مقابل نیروهای انتظامی ،مرزبانی و فراگیران آموزشی مرکز سان دیدند.

سرهنگ عزیزی فرمانده مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز در آغاز این مراسم ضمن تبریک هفته ناجا و عرض خیر مقدم گویی به سخنرانی پرداخت.

اکبر صمدی فرماندار شهرستان پارس آباد نیز با تبریک هفته ناجا به همه حاضرین مراسم در سخنانی گفت: نیروی انتظامی یکی از نهادهایی است که در ایجاد امنیت ملی و نظم داخلی نقش آفرینی می کند.

وی امنیت و آسایش امروز کشور را در سایه شهدا و نیروهای مسلح بخصوص نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت:مردم و جامعه هم همواره قدردان زحمات نیروی انتظامی هستند و نیروی انتظامی در کنار سایرین و خصوصا نیروهای مسلح این انقلاب و امنیتی را که به برکت امام (ره) و مقام معظم رهبری به دست آمده است حفظ می کنند.

فرماندار پارس آباد از زحمات و تلاشهای نیروهای انتظامی و مرزبانی شهرستان در حراست از مرزهای شهرستان پارس آباد قدردانی کرد.

تجلیل از کارکنان نمونه نیروی انتظامی،اجرای حرکات نمایشی و رزمی و اجرای رژه حماسی و کلاسیک نیروهای مستقر در میدان از بخشهای مختلف صبحگاه مشترک بودند.

پس از این مراسم کتابخانه مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز در مسجد حضرت امیر المومنین علی(ع) این مرکز با حضور مسئولان افتتاح شد.

اصلاندوز در 200 کیلومتری شمال غربی استان اردبیل واقع شده و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان است.

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.