ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59608
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
ضرورت ایجاد مجتمع فرهنگی و هنری در مزار شهدای گمنام

ضرورت ایجاد مجتمع فرهنگی و هنری در مزار شهدای گمنام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، میرعلی رحیمی زاد فرماندار مشگین شهر در نشست مشترک با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با بیان اهمیت ایثارگری شهداء و صبر و استقامت خانواده ایثارگران و جانبازان و لزوم ترویج فرهنگ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، میرعلی رحیمی زاد فرماندار مشگین شهر در نشست مشترک با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با بیان اهمیت ایثارگری شهداء و صبر و استقامت خانواده ایثارگران و جانبازان و لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر ایجاد مجتمع فرهنگی و هنری در مزار شهدای گمنام  تأکیدکرد.

 

وی با تشریح جایگاه مشگین‌شهر خاطرنشان کرد: این شهرستان با دارا بودن 610 شهید و الامقام،110 آزاده و 1500 جانباز از شهرهای شاخص کشور در مقوله فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از سفیرمشکین، پیکر مطهر پنج شهدا گمنام در اردیبهشت ماه سال 91 در مشگین‌شهر به خاکسپاری شده هم اکنون به محل یادمان شهدای گمنام تبدیل شده است.

 

بیش از 5 سال از ورود شهدای گمنام به این شهرستان سپری شده اما هنوز مقبره این شهدا همچون خود شهدا در گمنامی به سر می‌برد و به صورت نیمه کاره رها شده است.

 

در آبان ماه سال 93 نیز پیکر دو شهید گمنام در شهر مرادلو این شهرستان به خاک سپرده شده و در اوایل سال جاری نیز کلنگ احداث حرم شهدای گمنام در این شهرستان نیز بر زمین زده شده اما هنوز خبری از احداث آن نیست.

 

این در حالی است که در سایه بی توجهی به این امر حتی سنگ قبر شهدای گمنام در حال نابودی‌است  اما هنوز خبری از احداث حرم یا مقبره برای شهدای گمنام این شهرستان نیست.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.