ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5961
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰:۱۱
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
تضعیف جایگاه اندیشه دینی مردم از اهداف دشمنان است/ آمریکا دنبال باج خواهی است

تضعیف جایگاه اندیشه دینی مردم از اهداف دشمنان است/ آمریکا دنبال باج خواهی است

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از آمل، محمدحسین صفار هرندی شامگاه یکشنبه در یادواره شهدا مدافع حرم و 31 شهید طایفه آسوری‌های مقیم آمل واقع در مسجد بقیه‌الله اعظم این شهرستان با بیان اینکه مردم کشورمان علاقه خاصی به اهل بیت دارند و برای زیارت بارگاه اهل بیت لحظه شماری […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از آمل، محمدحسین صفار هرندی شامگاه یکشنبه در یادواره شهدا مدافع حرم و 31 شهید طایفه آسوری‌های مقیم آمل واقع در مسجد بقیه‌الله اعظم این شهرستان با بیان اینکه مردم کشورمان علاقه خاصی به اهل بیت دارند و برای زیارت بارگاه اهل بیت لحظه شماری می‌کنند، اظهار داشت: وقتی مردمی برای زیارت اهل بیت لحظه‌شماری می‌کنند چطور ممکن است بنشینند و ببیند و شاهد فجایع عراق و سوریه باشند.

وی با اشاره به اینکه ما به کشورهای عراق و سوریه دلدادگی داریم زیرا این کشورها محل دفن شش امام معصوم بوده و یکی از نشانه‌های امام زمان(عج) در آنها وجود دارد، افزود: عتبات و عالیات محل دلبستگی و وابستگی ما است و نمی‌توانیم در مقابل خطراتی که بارگاه اهل بیت را تهدید می‌کند ساکت بنشینیم.

صفارهرندی با تاکید براینکه یک عده افراد شرور در فکر اشتغال این سرزمین‌ها هستند، اظهار داشت: شهدا مدافع حرم دلداده اهل بیت و شجاعان جامعه هستند و حرکت در راه دفاع حریم اهل بیت تعظیم شعائر الهی است.

عضو تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: بسیاری از نظریه‌پردازان امنیت ملی در دنیا می‌گویند: امنیت زمانی است که دغدغه حفظ خود را به قیمت جنگ نداشته باشند و یا اگر وارد جنگ شدیم، مجبوریم برای رسیدن به صلح بجنگیم و منابع ملی را بدهیم تا به صلح و امنیت برسیم.

وی با بیان اینکه عربده‌های جریان خبیث داعش زمانی در موصل بلند شد و عده‌ای در بغداد ترس به خود داده و شهر را خالی کردند، بیان کرد: رهبر انقلاب فرمودند:" اگر جلوی جریان خبیث داعش را در سوریه و عراق نگیریم بعید نبوده در کرمانشاه و همدان با آنها مبارزه کنیم."

صفارهرندی با اشاره به اینکه انسان باید در مقابل تامین امنیت گام بردارد و اگر امروزه در داخل کشور دارای امنیت و اقتدار هستیم به خاطر رشادت‌های رزمندگان در دفاع از حریم اهل بیت است، یادآور شد: افرادی امروزه می‌خواهند شبهه افکنی کرده و تهدید ایجاد کنند و صهیونیست نیز به فکر این شبهه افکنی برای دفاع از حرم اهل بیت بوده تا از طریق رسانه و قدرت آن در بین همه افراد دست به کار شود.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام اینکه امروزه هر انسانی یک رسانه است و با استفاده از موبایل به دنیا متصل می‌شود، عنوان کرد: امروزه استکبار جهانی دست به تضعیف در ایران زده و در عمق افراد ایجاد شبهه کردند تا شبهه مسئولان و مقامات منتقل شده و به سمت مرکزیت نظام سوق یابند  که این ترفندی آمریکایی است.

وی اضافه کرد: آمریکا می‌خواست با تحریم‌ها صدای مردم در آمده و مسئولین در مرکز نظام دست به تغییر بزنند که این روش در همه دوره‌ها و حتی از دوره انبیا گذشته نیز رواج  داشت.

صفارهرندی به بیان از رهبر انقلاب" در تحریم‌ها برای رفع آن در حالی تنازل کردیم ولی طرف مقابل ما اشتهایش سیری‌ناپذیر است"، گفت: آمریکا باج‌های زیادی می‌خواهد و به فکر برجام 2، 3 و 4 است.

عضو تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آنها می‌خواهند با ایجاد بندهایی ما را وادار کنند و بگویند که سرنوشت فلسطین، حزب‌الله و بقایای سوریه و عراق به ما ربطی ندارد، افزود: آنها در مورد دریافت سامانه‌های موشکی از روسیه حرف‌های زیادی به میان آوردند ولی موشک‌های دفاعی بوده و تهاجمی نیست.
وی با تاکید براینکه حرف دشمنان ما بسیار مضحک است؛ آنها می‌خواهند ما دست بسته باشیم تا وقتی حمله می‌کنند خیالشان راحت باشد که چیزی تهدیدشان نمی‌کند، اظهار داشت: آنها خواص بی‌بصیرت می‌خواهند تا فشارهایی به مرکز نظام سوق داده شود.

صفارهرندی عنوان کرد: اسلام انقلابی به تعبیر رهبر انقلاب، اسلامی است که شهدا مدافع حرم در دامن خود تربیت کرده و وارد میدان نبرد علیه مهاجمان حرم اهل بیت می‌کند.

عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: امروزه متاسفانه مشاهده می‌کنیم بعضی به عنوان مشاور مقام عالی کشور در جاهای مختلف اعلام می‌کند که با پیروزی انقلاب ضرر کردیم انقلاب نسخه خوبی برای جوامع بشری نیست و باید خود را از آفت انقلاب نجات دهیم در حالی‌که نباید از فرصت‌های حکومت برای ضربه زدن به پایه‌های انقلاب استفاده شود.

وی با بیان اینکه فرد جاسوسی به عنوان خبرنگار از سوی آمریکا سر از دفتر ریاست جمهوری در می‌آورد و این فرد برای آمریکا آنقدر اهمیت دارد که برای رهایی آن هزینه‌های زیاد می‌کنند، افزود: همچنین در دولت گذشته هم پیرزنی وارد دولت شده و با عکس‌های یادگاری به فکر جاسوسی بوده است.

صفارهرندی با تاکید براینکه تضعیف جایگاه اندیشه دینی در مردم امروزه از اهداف دشمنان است، خاطرنشان کرد: وقتی انسان در دل خود نقطه اتکا به شهدا قرار داد خداوند دل‌هایشان را به خود مشغول می‌کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن