ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 59616
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
  • 375 بازدید
  • ارسال توسط :
برپایی 5 موکب در شهرستان هرسین برای ایام اربعین

برپایی 5 موکب در شهرستان هرسین برای ایام اربعین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیوانگاه،  با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای اداری و مسئولین هیئت های مذهبی چهارمین جلسه ستاد اربعین شهرستان هرسین برگزار شد.   این جلسه با دستور کار جانمایی محل برپایی موکب ها و مشخص کردن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیوانگاه،  با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای اداری و مسئولین هیئت های مذهبی چهارمین جلسه ستاد اربعین شهرستان هرسین برگزار شد.

 

این جلسه با دستور کار جانمایی محل برپایی موکب ها و مشخص کردن متولیان آنها برگزار شد.

 

امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت : با توجه به اینکه زائران اربعین از ورودی شهر بیستون و بزرگراه شهید شفیعی ( از سمت شهرستان نور آباد ) وارد شهرستان هرسین می شوند می بایست در محل ها و مسیرهایی که دسترسی به زیرساختها وجود دارد و مشکلات ترافیکی ایجاد نمیشود موکب را ایجاد نمود.

 

فرماندار هرسین بیان داشت : جمعاً 5 موکب در شهرستان هرسین ایجاد خواهد شد که از این تعداد 2 موکب در مسیر رفت، 2 موکب در مسیر برگشت و یک موکب دیگر در میدان ولی عصر (عج) شهر هرسین قرار خواهند گرفت .

 

به گفته فرماندار شهرستان هرسین موکب های مسیر رفت زائران در محل های بقعه امام زاده باقر (ع) و محور چالابه و موکب های مسیر برگشت زائران در راهدارخانه پلیس راه هرسین به کرمانشاه و مسیر ورودی روستای سه چک و شهر هرسین ایجاد خواهند شد.

 

فرماندار هرسین تأکید کرد موکبی که توسط تیپ 281 زرهی شهید نیکخواه بیستون در محل بقعه امام زاده باقر (ع) قرار خواهد گرفت در مسیر های رفت و برگشت زوار آماده خدمت رسانی و پذیرایی از آنان خواهد بود .

 

شاه آبادی بیان داشت : موکب محور چالابه و راهدارخانه پلیس راه با عنوان موکب حضرت سید الشهداء (ع) ، موکب روستای سه چک با عنوان موکب شهید حججی و موکب شهر هرسین با عنوان موکب حضرت علی اصغر (ع) توسط هیئت رزمندگان اسلام ، خانواده امیدی ، هیئت حضرت علی اصغر ، بسیج و کانون مداحان ، شهرداری و شورای اسلامی شهر هرسین مدیریت خواهد شد.

 

شاه آبادی در پایان سخنانش تصریح کرد موکب های مسیر رفت زائران از دهم لغایت هیجدهم و موکب های مسیر برگشت از نوزدهم لغایت بیست و نهم آبان ماه فعال خواهند بود.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.