ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 59618
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
  • 420 بازدید
  • ارسال توسط :
اظهارات جالب فرماندار اصلاح طلب لنده درباره شهید حججی

اظهارات جالب فرماندار اصلاح طلب لنده درباره شهید حججی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، دارا کریمی نژاد در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان لنده با تبریک هفته نیروی انتظامی ضمن اشاره به بحث امنیت در جامعه گفت: نظم و امنیت شاکله اساسی و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، دارا کریمی نژاد در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان لنده با تبریک هفته نیروی انتظامی ضمن اشاره به بحث امنیت در جامعه گفت: نظم و امنیت شاکله اساسی و بنیادن جامعه است که بدون آن زندگی نمی تواند معنا پیدا کند.

وی افزود: نیروی انتظامی با بیش از یک هزارو 600ماموریت در ابعاد مختلف امنتی، انتظامی، فرهنگی، راهنمایی و رانندگی و سایر موارد در حال خدمت است که عملکرد این نیرو در حوزه های مختلف واقعاً مظلوم مانده است.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: مهمترین رکن اقتدار کشور تنها به واسطه قدرت دفاعی کشور و اقتدار نیروی ها مسلح آن کشور بستگی دارد و امروز نیروهای مسلح ما با اتکا به توان دفاعی خود به این توانمندی رسیده اند.

وی تاکیدکرد: در حالی که کشورهای خاورمیانه در اوج نا امنی و جنگ هستند به واسطه همین اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح ایران اسلامی در امنیت و آرامش کامل است که مرهون تیزهوشی و آمادگی و توان رزمی نیروی های مسلح است.

کریمی نژاد اظهارکرد:  امثال شهید حججی ها محصول تفکر انقلابی هستند که سرنوست خود را با دادن سر نوشتند و به همه جهانیان ثابت کردند که برای دفاع از ارزش ها سر می دهند.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: نیروی های نظامی و امنیتی ما باید علاوه بر برقرای امنیت زمینه احساس امنیت را نیز در مردم تقویت کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بحران های اقتصادی، اختلاس ها، آسیب های اجتماعی و سایر موارد ناشی از بحران های امنیتی است.

کریمی نژاد اظهارکرد: عملکرد نیروی انتظامی به واسطه ماموریت های که دارد واقعاً مظلوم است و این عملکرد باید به مردم از طریق رسانه های جمعی بیان شوند.

وی تاکیدکردک فرهنگ سازی در خصوص توجه به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی یکی از مهمترین مواردی است که همه ما باید نسبت به رعایت آن کوشا باشیم تا از میزان جرائم رانندگی کاسته شود.

فرماندار شهرستان لنده گفت: امروز اقتدار و عزت نیروی انتظامی در گرو خدمت بی منت و صادقانه به مردم است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.