ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 59656
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲:۴۰
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :

شهید حججی پرورش‌یافته مکتب عاشوراست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، نصرالله عباسی، فرمانده انتظامی رفسنجان دیروز دوشنبه، 17 مهر در مراسم نواختن زنگ مهر و قرائت پیام مهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی در مدارس رفسنجان گفت: تمام پیشرفت‌ها در ابعاد مختلف به برکت داشتن معلمان خوبی بوده که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، نصرالله عباسی، فرمانده انتظامی رفسنجان دیروز دوشنبه، 17 مهر در مراسم نواختن زنگ مهر و قرائت پیام مهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی در مدارس رفسنجان گفت: تمام پیشرفت‌ها در ابعاد مختلف به برکت داشتن معلمان خوبی بوده که از ابتدا داشتیم.
وی افزود: اگر دشمن در جنگ تحمیلی نتوانست کاری از پیش ببرد و شکست خورد و در جبهه‌های فیزیکی و استراتژیک باز هم در مقابل جمهوری اسلامی شکست خوردند و در اتحاد مثلثی که علیه ایران ایجاد کردند شکست خوردند به برکت پرورش یافتن نیروهای ما زیر دست معلمانی شایسته بوده است.
فرمانده انتظامی رفسنجان با بیان اینکه اما باید مواظب باشیم که دشمن در مقابل ما تغییر تاکتیک داده و باید خودمان را در مقابل این تغییر تاکتیک بیمه کنیم، تأکید کرد: دشمن با تقدس‌زدایی می‌خواهد با ما بجنگد و در داخل کشور مقدسات ما را مورد هجوم قرار داده و می‌خواهد جوانان ما عاشورایی نباشند و زنان ما فرهنگ منحط غربی را پیشه خود قرار دهند بنابراین باید خود را برای جنگ نرم تمام‌عیار آماده کنیم.
وی بیان کرد: دشمن در جنگ نرم موفق شده و وارد خانه‌های ما شده است دانش‌آموزان گوش به فرمان معلمان خود سفیرانی باشند که در جامعه در مقابل جنگ نرم دشمن نقش‌آفرینی کنند.
وی تصریح کرد: دشمن با بی‌بندوباری، بدحجابی و بی‌حجابی و ولنگاری می‌خواهد دختران ما را منحرف کند چراکه دشمن از حجاب و دینداری زنان و دختران ما می‌ترسد.
فرمانده انتظامی رفسنجان شهید محسن حججی را پرورش‌یافته مکتب عاشورا خواند و تصریح کرد: معلمان و آموزگاران برای ما محترم و عزیزترین قشر جامعه هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.