ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59666
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۵:۱۹
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
43 کشته در درگیری‌های صبراته لیبی

43 کشته در درگیری‌های صبراته لیبی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سراج رجب السوری» رئیس تیم وزارت بهداشت برای پیگیری حوادث جاری در شهر صبراته اعلام کرد که در دو هفته گذشته در جریان درگیری‌ها در این شهر 43 نفر کشته و 340 نفر نیز زخمی شده‌اند که سطح جراحت آنها […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سراج رجب السوری» رئیس تیم وزارت بهداشت برای پیگیری حوادث جاری در شهر صبراته اعلام کرد که در دو هفته گذشته در جریان درگیری‌ها در این شهر 43 نفر کشته و 340 نفر نیز زخمی شده‌اند که سطح جراحت آنها متوسط و یا شدید گزارش شده است.

شهر صبراته لیبی از 17 سپتامبر گذشته شاهد درگیری بین دو گروه مسلح وابسته به دولت وفاق ملی یکی گردان «أنس الدباشی» و دیگری «اتاق عملیات مبارزه با داعش» بود.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی، این درگیری‌ها زمانی آغاز شد که یک عضو گردان الدباشی در یک ایست امنیتی وابسته به اتاق عملیات مبارزه با داعش به قتل رسید.

اتاق عملیات مذکور در سال 2016 از سوی شورای ریاستی دولت وفاق ملی به ریاست «فایز السراج» برای مبارزه با داعش تشکیل شد.

اتاق عملیات داعش جمعه گذشته اعلام کرد که پس از این درگیری‌ها و اخراج گروه‌های مسلح وابسته به گردان الدباشی، کنترل شهر صبراته را به دست گرفته است.  


اندازه بزرگ‌تر نقشه اینجا    

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.