ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 59705
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۵:۱۷
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری نشست تشکیلاتی بسیج دانشجویی استان تهران

برگزاری نشست تشکیلاتی بسیج دانشجویی استان تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، هادی حفیظی جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران، از برگزاری نشست تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران مزین به نام شهید والامقام محسن حججی و با حضور مسئولین و شورای حوزه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران خبر داد. وی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، هادی حفیظی جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران، از برگزاری نشست تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران مزین به نام شهید والامقام محسن حججی و با حضور مسئولین و شورای حوزه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران خبر داد.

وی افزود: با راه اندازی مرکز کادرسازی ولایت در ستاد ناحیه و تمرکز بر مقوله تربیت نیروی مستعد و توانمند در تشکیلات بسیج دانشجویی، این برنامه اولین نشستی است که با سایر دوره‌های متعارف تفاوت‌های محتوایی و اجرایی خواهد داشت.

حفیظی خاطر نشان کرد: در این نشست ضمن بهره‌مندی از بیانات اساتید توانمند و صاحب‌نظران در حوزه تشکیلات، به صورت تخصصی معضلات، آسیب‌ها و تهدیدات موجود در بوم هر یک از دانشگاه‌های استان مورد بررسی قرار گرفته و راه کارها و طرح‌های عملیاتی برای حل معضلات پیش رو؛ پیش بینی و تدوین خواهد شد.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران بیان داشت: خروجی این نشست در عرصه اجرایی در سطح دانشگاه ها اثرگذار خواهد بود و همین طور در انتصابات حوزه‌های بسیج دانشجویی ملاک عمل قرار می گیرد.

حفیظی اظهار داشت: این نشست از 26 تا 28 مهر در اردوگاه فرهنگی آموزشی امام صادق(ع) دماوند و با حضور اساتید برتر کشوری، مسئولین معاونت‌های ناحیه و سازمان بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران گفت: دوره های تخصصی و معاونتی در آینده و در راستای استمرار این نشست تشکیلاتی و توانمند سازی فعالین بسیج دانشجویی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.