ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59805
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۳۴
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
کمک 300 میلیونی کهگیلویه و بویراحمدی ها برای بازسازی عتبات عالیات در کربلای معلی / خرید زمین در کربلا و نجف توسط خیرین

کمک 300 میلیونی کهگیلویه و بویراحمدی ها برای بازسازی عتبات عالیات در کربلای معلی / خرید زمین در کربلا و نجف توسط خیرین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا فرج الله نظرپور در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل از راه اندازی 15 موکب در ایام اربعین امسال خبر داد و گفت : دو تا از این موکب ها در نجف اشرف و بقیه در مرز شلمچه و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا فرج الله نظرپور در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل از راه اندازی 15 موکب در ایام اربعین امسال خبر داد و گفت : دو تا از این موکب ها در نجف اشرف و بقیه در مرز شلمچه و شهرستان ها برقرار خواهد شد .

 

وی ادامه داد : با همت خیرین استان و شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران قطعه زمینی به مساحت یک هکتار در شلمچه در  اختیار استان کهگیلویه و بویراحمد  قرار گرفته است.

 

نظر پور به کمک های مردمی جهت بازسازی عتبات و عالیات ر ایام محرم اشاره کرد و افزود : یکی از پزشکان ساکن در یاسوج به همراه تعدادی از همکارانش هفت عدد خشت طلا به ارزش حدود 150 میلیون ریالی و یک متر زمین در کربلا به ارزش چهل میلیون ریال  و یک متر زمین در نجف اشرف به ارزش سی میلیون ریال خریداری کرده و در اختیار ستاد عتبات و عالیات قرار دادند .

 

وی ادامه داد : درهفته های گذشته نیز چند خانواده دو عدد خشت طلا که ارزش هر یک معادل بیش از بیست میلیون ریال می باشد ، و همچنین یک متر زمین در نجف اشرف خریداری و اهدا کرده اند ، علاوه بر این ها مراسماتی که در ایام محرم برگزار شد و پرچم گردانی هایی که در این ایام انجام می شد ، کمک هایی از طرف مردم جمع آوری و به حساب ستاد عتبات و عالیات واریز شد .

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت : شماره حساب 8010 نزد بانک ملی ( خاص ایام اربعین ) را  برای دریافت نذورات مردمی راه اندازی شده است .

 

نظرپور در پایان ضمن تشکر از افراد گمنامی که اسمشان در جایی برده نمی شود و همیشه با کمک های خود به روند بازسازی عتبات و عالیات کمک شایانی کرده اند ، افزود : این افراد و اقدامات آن ها می تواند برای همه درس باشد و از همه عزیزان درخواست می کنیم که برای بازسازی و توسعه حرم اهل بیت اعلام آمادگی کنند و با کمک های خود توشه ای برای آخرت خودشان ذخیره نمایند .

 

تصاویر ذیل مربوط به سند افتخار مشارکت در نوسازی و ترفیع گنبد و توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) و نیز سند افتخار مشارکت در ساخت صحن مبارک عقیله بنی هاشم ، حضرت زینب کبری(س) می باشد .

 

        انتهای پیام / ش

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.