ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 59818
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۱۷
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید حججی ها رویش های انقلابند

شهید حججی ها رویش های انقلابند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  مسئول گروه تفحص شهدا گفت: یادواره شهدا یک تذکر است ،این است که همچون شهید حججی مقابل دشمنان سر خم نکنیم. وی همچنین افزود: شهدا اهل عمل بودند ووقت عربده کشی دشمن ایستادند و تسلیم نشدند […]

شهید حججی ها رویش های انقلابندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  مسئول گروه تفحص شهدا گفت: یادواره شهدا یک تذکر است ،این است که همچون شهید حججی مقابل دشمنان سر خم نکنیم.

وی همچنین افزود: شهدا اهل عمل بودند ووقت عربده کشی دشمن ایستادند و تسلیم نشدند ، در جنگ حقیقتها و میزان صداقتها روشن می شود.

وی با بیان اینکه شهدا درجبهه ها با بروز ایمان جایگاه رفیع شهادت را بدست آوردند افزود: ما اینجا جمع می شویم برای اینکه حرفهایمان را منتقل کنیم، اگر تمام تلاشمان را هم بکنیم حق مطلب را نمیتوانیم ادا کنیم.

مسئوول گروه تفحص شهدای کشور بیان کرد: این غلط است که میگوییم شهدا رفتند و ما مانده ایم بلکه برعکس آن است، شهدا بعد از ما هم مانده اند، جاویدان شدند و در عالم بقا با خداوند هستند ولی ما میرویم و فانی هستیم.

وی درپاسخ به اینکه برخی در فضای مجازی می گویند نباید یادواره شهدا برگزار شود گفت: امام قبلا جواب اینها را داده و فرمودند این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است، ما نباید با موضوع شهدا سطحی برخورد کنیم، در ایران ایمان وجود دارد.

وی تاکید کرد: شهید حججی ها رویشهای انقلابند و باعث هدر نرفتن خون شهدای دفاع مقدس، عزت و افتخار اسلام هستند.

این مراسم که با حضورخانواده شهدا، ایثارگران ومسئولین استانی و شهرستان و جمعی از اهالی شهید پروربافت و کیسکان در مسجد امام زمان (عج) کیسکان برگزار شد، با مداحی و مرثیه سرایی حاج رضا نبوی همراه بود.

دهستان کیسکان در فاصله ۴۰کیلومتری مرکز شهر بافت واقع شده و ۲۳شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.