ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 59822
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۴۲
  • 389 بازدید
  • ارسال توسط :
300 خادم مازندرانی برای کمک‌رسانی در ستاد اربعین با هزینه شخصی اعزام می‌شوند

300 خادم مازندرانی برای کمک‌رسانی در ستاد اربعین با هزینه شخصی اعزام می‌شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از بلاغ، محمدحسین طبرستانی، دبیر ستاد اربعین حسینی راهیان کربلا مازندران طی گفت‌وگویی با تقدیر از حمایت‌های امام‌جمعه بابل و مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از این ستاد، اظهار کرد: امام‌جمعه بابل محور وحدت نیروهای مذهبی در این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از بلاغ، محمدحسین طبرستانی، دبیر ستاد اربعین حسینی راهیان کربلا مازندران طی گفت‌وگویی با تقدیر از حمایت‌های امام‌جمعه بابل و مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از این ستاد، اظهار کرد: امام‌جمعه بابل محور وحدت نیروهای مذهبی در این شهرستان است و حمایت‌های ایشان از این ستاد موجب دلگرمی همه خادمان مخلص سیدالشهدا(ع) می‌شود.

وی با اشاره به اعزام و استقرار نخستین گروه از اعضای خادم ستاد در شهرکربلای معلا برای تدارک‌ و آماده‌سازی موکب فاطمه‌الزهرا(س) مازندران، افزود: کار تسطیع و آماده سازی امکانات آغاز شده است و امسال با کسب تجارب از سه سال گذشته، نوع خدمات با عنایت سیدالشهدا(ع) بهتر از گذشته خواهد شد.

دبیر ستاد اربعین حسینی راهیان کربلای مازندران ادامه داد: با ساخت سرویس‌های بهداشتی سیار از سوی معاونت عملیات این ستاد برای انتقال به کربلا در جهت رفاه زائران، سعی شد این مشکل برطرف شود و با توجه به مشکلات شهر کربلا در ایام اربعین برخی از امکانات در جهت کیفی‌بخشی به خدمات و افزایش آن، سطح پذیرش بیشتر از گذشته می‌شود.

طبرستانی گفت: حسینیه موقت شهید حججی برای برپایی مراسم‌های مذهبی و مراسم نمازجماعت زائران حسینی امسال در محل موکب فاطمه‌الزهرا(س) در شهرکربلا برپا خواهد شد.

وی با اعلام خبر برپایی درمانگاه موقت امام‌سجاد(ع) برای سومین سال متوالی در محل موکب فاطمه‌الزهرا(س)، اذعان کرد: سال گذشته خدمات درمانی به رغم کمبود امکانات از جمله دارو، از سوی پزشکان این ستاد به صورت شبانه‌روزی به همه زائران به ویژه زائران عراقی صورت گرفت که موجب رضایت آن‌ها را فراهم ساخت و امسال نیز 25 نفر خادم درمانی در این درمانگاه خدمت خواهند کرد.

دبیر ستاد اربعین حسینی راهیان کربلای مازندران با بیان این مطلب که خادمان اربعین حسینی در پنج نوبت به عراق اعزام می شوند، یادآور شد: امسال 300 خادم از سوی این ستاد اعزام می‌شوند که 40 نفر از خادمان را بانوان تشکیل می‌دهند و خادمان این ستاد تمام هزینه‌های اعزام به عراق را شخصا متقبل شده‌اند.

طبرستانی افزود: اعزام 25 نفر از کادر درمانی برای مداوای بیماران در اربعین حسینی انجام خواهد شدو مهمترین مشکلات ستاد را مشکلات‌مالی بیان کرد.

وی ادامه داد: همواره در مسیر خدمت به سیدالشهدا(ع) این اعتقاد را داریم که باید به بهترین نحو خدمت کنیم و گره‌های بزرگ با عنایت امام‌حسین(ع) و اهل‌بیت در مسیر خدمت گشوده می‌شود.

این مسئول در ستاد اربعین حسینی مازندران اظهار کرد: سال گذشته در کنار محل استقرار اصلی ستاد در ورزشگاه نیمه ساخته کربلا، دو مکان دیگر نیز از سوی این ستاد آماده‌سازی شد و در اختیار زائران اربعین قرار گرفت.

طبرستانی از حضور و خدمت‌رسانی برخی از مقامات عراقی در موکب پذیرایی این ستاد خبر داد و تاکید کرد: با اعلام داوطلبانه و در راستای همکاری‌های فی‌مابین ستاد اربعین حسینی راهیان کربلا مازندران با مقامات محلی استان کربلا، برخی از مقامات ارشد این استان به‌صورت داوطلبانه در موکب پذیرایی این ستاد به زائران اربعین خدمت خواهند کرد.

وی در پایان گفت: موکب پذیرایی، محل اسکان و خدمت‌رسانی به زائران، درمانگاه امام سجاد(ع) و حسینیه موقت شهید حججی در خیابان الجمعیه در محل ورزشگاه شهر کربلا مستقر خواهد بود.  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.