ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5985
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
امام جمعه دزفول:مدافعان حرم ،آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند

امام جمعه دزفول:مدافعان حرم ،آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی قاضی روز دوشنبه در آیین وداع با شهید محمد زلقی چهارمین شهید مدافع حرم دزفول در آستان سبزقبا(ع) افزود: مدافعان حرم در مقابل تروریست های تکفیری مورد حمایت استکبار جهانی ، ابرقدرت ها ، ارتجاع عرب و اسرائیل غاصب ، با […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی قاضی روز دوشنبه در آیین وداع با شهید محمد زلقی چهارمین شهید مدافع حرم دزفول در آستان سبزقبا(ع) افزود: مدافعان حرم در مقابل تروریست های تکفیری مورد حمایت استکبار جهانی ، ابرقدرت ها ، ارتجاع عرب و اسرائیل غاصب ، با توکل و ایمان به خدا ایستاده اند.
وی افزود:محفل شهدا فرصتی برای عهد مجدد با آرمان شهداست و در این مجالس نورانی با صدای بلند به ابرقدرت های مستکبر می گوییم ملت شهیدپرور ایران از راه شهدای خود کوتاه نخواهد آمد.
امام جمعه دزفول از شهید زلقی به عنوان الگوی ایثار ، شجاعت و فداکاری نام برد و گفت: مردم دزفول به چنین فرزندان رشیدی افتخار می کند.
حجت الاسلام قاضی اظهار کرد:شهید محمدزلقی از پیشکسوتان دفاع مقدس عمری در کسوت جهاد و شهادت در راه خدا گام برداشت و به عهد خود با خدا تا آخرین لحظه عمر خود وفا کرد.
شهید محمدزلقی هفته گذشته در حومه حلب سوریه در درگیری با تروریست های تکفیری و در دفاع از حریم اهل بیت(ع) به شهادت رسید.
پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام یکشنبه شب از طریق فرودگاه دزفول به این شهر منتقل شد.
آیین تشییع پیکر این شهید ساعت 17 روز دوشنبه از درب منزل شهید در بلوار دارالمومنین برگزار و پس از عزاداری و اقامه نماز توسط امام جمعه دزفول برای تشییع به روستای سبزآب سربیشه زادگاه وی منتقل خواهد شد.
چهارمین شهید مدافع حرم دزفول از پاسداران بازنشسته تیپ پیاده حضرت مهدی و از رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس بود.
شهید امیر علی هیودی، شهید سید مجتبی ابوالقاسمی و شهید علیرضا حاجیوند قیاسی سه شهید مدافع حرم شهرستان دزفول هستند که پیش از این در دفاع از حریم اهل بیت(ع) به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.
دزفول در دوران دفاع مقدس 2 هزار و 600 شهید تقدیم کرده است.
6068

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن