ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59852
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲:۱۰
  • 418 بازدید
  • ارسال توسط :

آمریکا داعش را به وجود آورد تا جهان اسلام را در منطقه متلاشی کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی، امام جمعه ریگان در خطبه‌های نماز جمعه ریگان با اشاره به نامه 85 نماینده مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور مبنی بر رفع محدودیت برای یکی از سران فتنه گفت:  همه ما می‌دانیم که در سال […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی، امام جمعه ریگان در خطبه‌های نماز جمعه ریگان با اشاره به نامه 85 نماینده مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور مبنی بر رفع محدودیت برای یکی از سران فتنه گفت:  همه ما می‌دانیم که در سال 88 چه اتفاقاتی رخ داد و چه خسارت‌هایی برای نظام و کشور به وجود آمد و امیدواریم نمایندگان در کارشان تجدید نظر کنند.
وی افزود: آمریکا داعش را به وجود آورد تا جهان اسلام را در منطقه متلاشی کند و خود مدیریت جوامع اسلامی را بر عهده گیرد و طرح  جدید رژیم صهیونیستی جدید را طراحی کرده بود و امروز محور مقاومت سپاه پاسداران بوده است که داعش را شکست داد و دشمن امروز سپاه را تروریسم می‌خواند.
حجت‌الاسلام رنجبرماهانی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که فرمودند، هیچ‌کس حق توهین و جوسازی علیه قوه قضائیه را در رسانه و مجامع عمومی ندارد، بیان کرد: امروز وقتی قوه قضائیه مفسدان اقتصادی و برخی دزدان بیت‌المال را دستگیر می‌کند عده‌ای سروصدایشان بالا می‌آید که قوه قضائیه جناحی عمل می‌کند و هجمه‌هایی علیه قوه قضائیه ایجاد می‌کنند.
وی به مشکلات آموزش و پرورش شهرستان ریگان اشاره کرد و گفت: در پی تغیر و تحولات در آموزش و پرورش شهرستان و نارضایتی فرهنگیان نابسامانی‌های بسیار ناراحت کننده‌ای به وجود آمده است.
امام جمعه ریگان اظهارکرد: برخی از تغییر و تحولات در همه ارگان‌ها در همه دولت‌ها بوده است و هیچ شکی در آن نیست اما امروز برخی از فرهنگیان ما از نحوه آموزش و مدیریتی که در آموزش و پرورش ریگان وجود دارد شاکی  هستند.
حجت‌الاسلام رنجبرماهانی افزود: طی این مدت بیش از 50 نفر از فرهنگیان  شاکی بودند و مکاتباتی را به استان و کشور فرستادند که جوابگو نبوده‌اند و ما از مسؤولان استانی و کشوری خواستار رفع مشکل فرهنگیان شهرستان هستیم.
وی تأکید کرد: بعد از گذشت چندین سال در انقلاب اسلامی در شهرستان ریگان شوراهای اسلامی ما دهیاران تحمیلی دارند که از طرف افرادی این دهیاران به شورای اسلامی روستاهای ما تحمیل می‌شوند.
منبع: ستاد نمازجمعه استان کرمان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.