ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 59859
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۴:۴۲
  • 513 بازدید
  • ارسال توسط :
تجدید میثاق دانش آموزان کشور با شهید حججی در البرز

تجدید میثاق دانش آموزان کشور با شهید حججی در البرز

خسرو ساکی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این استان میزبان برنامه ملی اعزام دانش آموزان کشور به سفر راهیان نور در سال 96 است که از روز جمعه میزبانی یکهزار دانش آموز دختر از استان های همجوار و 600 دانش آموز البرزی را عهده دار شد.وی با اشاره به اینکه مقدمات […]

خسرو ساکی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این استان میزبان برنامه ملی اعزام دانش آموزان کشور به سفر راهیان نور در سال 96 است که از روز جمعه میزبانی یکهزار دانش آموز دختر از استان های همجوار و 600 دانش آموز البرزی را عهده دار شد.
وی با اشاره به اینکه مقدمات میزبانی برنامه ملی اعزام دانش آموزان به سفر معنوی – تربیتی راهیان نور با همکاری سپاه و بسیج البرز فراهم شده است، اظهار کرد: از زمان استقرار دانش آموزان در حسینیه امام حسن مجتبی (ع) در کرج، برنامه های مختلفی از جمله محفل انس با قرآن، مسابقات فرهنگی ،روایت گری جنگ و دل نوشته ای به شهدا برای دانش آموزان اعزامی به سفر راهیان نور به غرب کشور اجرا شد.
وی خاطر نشان کرد: افتتاحیه اعزام دانش آموزان کشور به سفر راهیان نور هم 8 صبح امروز 22 مهرماه 96 در کرج انجام می شود.
وی هدف ازاجرای این برنامه ملی را آشنایی بیشتر دانش آموزان با فرهنگ و ارزش های دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و یادآور شد: این اقدام سازنده در ایجاد روحیه معنویت و اخلاق در دانش آموز نقش بسیار تاثیر گذاری دارد.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز از اعزام کاروان های راهیان نور به عنوان یک حرکت نمادین در تداعی خاطرات و حماسه آفرینی رزمندگان و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس در اذهان عمومی یاد کرد و افزود : اجرای این برنامه مهم ملی به هر ایرانی یادآوری می کند که امنیت و آرامش جامعه سلامی ایران و جایگاه رفیع کشور در دنیا حاصل ایثار عزیزانی است که جانشان را فدای دین ، انقلاب ، وطن و ولایت کردند.
ساکی تصریح کرد: در این برنامه دانش آموزان دختر دوره متوسطه از استان های همجوار در البرز اسکان یافتند تا پس از بدرقه خانواده معظم شهدا، مسئولان کشوری و لشکری به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در غرب کشور اعزام شوند.
وی با اشاره به اینکه در این برنامه ملی، یکهزار دانش آموز دختر دوره متوسطه از استان های گیلان، قم، تهران و شهرستانهای تهران، قزوین و زنجان در قالب کاروان های راهیان نور در البرز گردهم آمدند، یادآور شد: در این آیین دانش آموزان بار دیگر با آرمان های امام، شهدا و ولایت تجدید میثاق کردند.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: در این آیین دانش آموزان دختر مدارس دوره متوسطه با حال و هوایی همانند اعزام های دوران هشت سال دفاع مقدس به مناطق عملیاتی جنگی بدرقه می شوند.
ساکی از راهیان نور بعنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی – تربیتی در جامعه نام برد و اضافه کرد: با همکاری تنگاتنگی که بین سپاه، بسیج و آموزش و پرورش در این زمینه وجود دارد، تلاش کردیم تا دانش آموزان در بهترین شرایط اسکان یابند و با اجرای برنامه های ویژه در 22 مهرماه سال تحصیلی 97-96 به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شوند.
وی گفت: برای افزایش ایمنی ، نظارت و کنترل برنامه ها ی مربوط به اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی کشور ، نشست مشترک قرارگاه راهیان نور دانش آموزی امام حسن عسگری (ع) با حضور سردار فضلی فرمانده این قرارگاه و مسئولان وزارت آموزش و پرورش ، سپاه ، بسیج و آموزش و پرورش البرز در کانون امام علی (ع) نیز برگزار شد.
وی تاکید کرد: امروز اولین گروه دانش آموزی کشور با بدرقه البرزی ها در قالب 40 کاروان راهی مناطق عملیاتی غرب کشور می شوند.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.