ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 59861
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۴:۴۲
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
کاروان های راهیان نور96به نام شهدای دانش آموز وشهید حججی نامگذاری شد

کاروان های راهیان نور96به نام شهدای دانش آموز وشهید حججی نامگذاری شد

سردار علی فضلی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در کرج، افزود: راهیان نور به مثابه یک فناوری برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل حاضر و آینده است که در دوران دفاع مقدس 36 هزار دانش آموز در کربلای ایران شهید شدند.وی با بیان اینکه راهیان نور حلقه ارتباط امت و ارزش‌هاست، […]

سردار علی فضلی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در کرج، افزود: راهیان نور به مثابه یک فناوری برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل حاضر و آینده است که در دوران دفاع مقدس 36 هزار دانش آموز در کربلای ایران شهید شدند.
وی با بیان اینکه راهیان نور حلقه ارتباط امت و ارزش‌هاست، یادآور شد: دفاع مقدس الگویی برای همه نسل‌ها و عرصه‌ای برای تربیت جوانان است و علاوه بر اینها امروز شاهد افزایش چشمگیر حضور زائران غیر ایرانی در راهیان نور در کربلای ایران نیز هستیم.
رئیس قرارگاه راهیان نور دانش آموزی امام حسن عسگری (ع ) خاطر نشان کرد: سال گذشته بیش از 7 میلیون نفر توفیق حضور در راهیان نور را داشته‌اند که 80 درصد آنها برای نخستین بار در کربلای ایران حضور یافته‌اند.
سردار فضلی اضافه کرد: با توجه به اینکه البرز میزبانی برنامه ملی اعزام دانش آموزان کشور در کاروان راهیان نور در سال 96 را بر عهده دارد، یکهزار و 600 دانش آموز از استان های همجوار امروز از این استان به سفر معنوی راهیان نور اعزام می شوند.
وی ادامه داد: راهیان نور یکی از بزرگترین عملیات های فرهنگی کشور است که می تواند فرهنگ دفاع مقدس را در میان نسل های امروزی نهادینه سازی کند.
وی گفت: ما از مولایمان امام خامنه ای عزیز، دو موضوع را یاد گرفتیم، اول اینکه اولویتمان کار برای شهدا به ویژه شهیدان گمنام باشد، دوم اینکه تقویت اردوهای راهیان نور در دستور کار و برنامه ریزی هایمان باشد.
فضلی بیان کرد: بعد از عنایت خدا، راهبری و تبیین و فرمان مولایمان، راهیان نور تا به امروز روند رو به پیشرفت داشته باشد و قطعا برای رسیدن به قله پیشرفت، بدون عنایت خدا و تدبیر نایب امام زمان(عج) هیچ چیزی ممکن نبود.
وی افزود: توفیق نوکری در عملیات بزرگ فرهنگی کشور را کسب کردیم و یقینا بدون عنایت خداوند، نمی توانستیم راهیان نور را به این نقطه برسانیم.
رئیس قرارگاه راهیان نور دانش آموزی امام حسن عسگری (ع ) گفت: امروز قشر فرهیخته ما از جمله اساتید دانشگاه،فرهنگیان، دانشجویان،دانش آموزان ، از پیرو جوان از قشرها و شهرهای مختلف، به مناطق عملیاتی مشرف می شوند و میزبان اصلی این مناطق که شهدا هستند، از آنها قطعا استقبال خواهند کرد و ما باید قدردان این توفیق باشیم.
فضلی با بیان اینکه حرکت عظیم اردوهای راهیان نور حرکت عظیم و با ارزش است، اضافه کرد: حرکت انقلابی و مردمی راهیان نور خواب را از چشمان دشمنان گرفته است.
وی با اشاره به اینکه امسال 8 میلیون نفر به سفر راهیان نور اعزام می شوند، ادامه داد: دفاع مقدس، شهدا و راهیان نور به هیچ گروه و صنفی وابستگی ندارند و متعلق به همه مردم از همه سلائق است.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.