ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59873
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۵:۴۱
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
بیش از 10 هزار زائر از استان خراسان شمالی در همایش بزرگ اربعین حسینی شرکت می‌کنند

بیش از 10 هزار زائر از استان خراسان شمالی در همایش بزرگ اربعین حسینی شرکت می‌کنند

محمد صفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: پشتیبانی 10 هزار زائر اربعین به خراسان شمالی واگذار شده است که با برپایی سه موکب در خدمت آنان خواهیم بود. وی افزود: موکب شهدای خراسان شمالی با ظرفیت 5 هزار نفر در مرز مهران روبه‌روی ایست و بازرسی بهرام آباد جهت خدمت‌رسانی به زائران استان […]

محمد صفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: پشتیبانی 10 هزار زائر اربعین به خراسان شمالی واگذار شده است که با برپایی سه موکب در خدمت آنان خواهیم بود.

وی افزود: موکب شهدای خراسان شمالی با ظرفیت 5 هزار نفر در مرز مهران روبه‌روی ایست و بازرسی بهرام آباد جهت خدمت‌رسانی به زائران استان تعیین شده است. پشتیبانی این موکب بر عهده شهرهای شیروان، فاروج و راز و جرگلان است.

مسئول کمیته جذب، اسکان و تغذیه ستاد اربعین خراسان شمالی گفت: موکب اصحاب خراسانی نیز چون سال گذشته در شهر کربلا جهت حضور زائران خراسان شمالی است. این موکب با ظرفیت 4 هزار نفر توسط شهرستان بجنورد، اسفراین، گرمه و جاجرم پشتیبانی می‌شود. محل این موکب مانند سال گذشته در خیابان حر است.

صفری تصریح کرد: موکب جدیدی بنام قمر بنی‌هاشم‌(ع) نیز با همت مانه و سملقان٬ امسال در کربلای معلا در خدمت زائران است. این موکب با ظرفیت هزار نفر، واقع در خیابان حر می‌باشد. در تمامی موکب‌های استان، خدمت رسانی در قالب اسکان و تغذیه است و ادارات کل مجموعه استان خراسان شمالی نیز با انجام امور تخصصی در موکب‌ها، در خدمت زائران هستند.

وی تصریح کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی به جهت تامین نیازمندی‌های موکب‌ها همچنان ادامه دارد و مردم می‌توانند به‌صورت حضوری و یا از طریق شماره حساب ستاد بازسازی که در اختیار مردم قرار داده شده، کمک‌های خود را به دست متولیان امر برسانند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در پایان در خصوص برنامه‌های فرهنگی موکب‌ها افزود: در این موکب‌ها ضمن برپایی مراسم عزاداری، از حضور طلاب بهره‌مند خواهیم شد که پاسخ به سوالات شرعی و اجرای دیگر برنامه‌های فرهنگی را به‌عهده دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.