ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59925
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۵:۱۳
  • 358 بازدید
  • ارسال توسط :
مسابقات فرهنگی ویژه ایام شهادت امام رضا(ع) در حرم منور رضوی برگزار می‌شود

مسابقات فرهنگی ویژه ایام شهادت امام رضا(ع) در حرم منور رضوی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: به منظور ایام سوگواری رحلت پیامبر اعظم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام هشتم(ع) برنامه‌های وی‍ژه‌ای در حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده که برگزاری مسابقه فرهنگی «پابوس» برای مخاطبین 12 سال به بالا از جمله این برنامه‌ها است. وی تصریح […]

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: به منظور ایام سوگواری رحلت پیامبر اعظم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام هشتم(ع) برنامه‌های وی‍ژه‌ای در حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده که برگزاری مسابقه فرهنگی «پابوس» برای مخاطبین 12 سال به بالا از جمله این برنامه‌ها است.

وی تصریح کرد: این مسابقه به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی و با هدف آشنایی و آگاهی دهی زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی با فرهنگ شهادت برگزار می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه مسابقات فرهنگی با رویکرد گسترش و توسعه معارف و ارزش‌های دینی و نهادینه کردن فرهنگ رضوی طراحی و در مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود، افزود: سؤالات این مسابقه از متن کتاب «پابوس » تهیه و در ایام دهه آخر صفر در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: مسابقه فرهنگی «پابوس» به مناسبت ایام سوگواری پیامبر(ص)، امام حسن(ع) و امام رضا(ع) طراحی و در رواق‌ مبارکه دارالهدایه حرم مطهر، باجه‌ها و دفاتر راهنمای زائر در اختیار زائران و مجاوران امام هشتم(ع) قرار می‌گیرد.

حسینی گفت: مخاطبان برای شرکت در این مسابقه از طریق پیامک، کافی است شماره‌ گزینه‌های صحیح سوال‌ها را به صورت یک عدد 5 رقمی از چپ به راست، پس از ذکر نام مسابقه، نام، نام خانوادگی، سن، تحصیلات و شهر به سامانه 3000802222 پیامک کنند.

 وی با بیان اینکه آخرین مهلت شرکت در این مسابقه فرهنگی یک ماه پس از دریافت کتاب « پابوس» است، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند با ارسال پاسخ به سامانه پیامکی 3000802222، مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامعه آستان قدس رضوی به نشانی:razavi.aqr.ir ، پاسخ به سولات در پاسخنامه و تحویل به صندوق های مخصوص مستقر در کیوسک های راهنمای زائر یا ارسال به وسیله پست یکی از شرکت کنندگان این مسابقه فرهنگی باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.