ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 59927
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۵:۱۵
  • 567 بازدید
  • ارسال توسط :
آخرین وضعیت شیخ عیسی قاسم/ جدایی کردستان توطئه‌ای برای تقسیم منطقه/ آمریکا داعش را به جان مسلمان انداخت

آخرین وضعیت شیخ عیسی قاسم/ جدایی کردستان توطئه‌ای برای تقسیم منطقه/ آمریکا داعش را به جان مسلمان انداخت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،شیخ عبدالله الدقاق نماینده آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین در ایران، به تشریح آخرین وضعیت آیت‌الله عیسی قاسم پس از حمله مزدوران رژیم آل خلیفه به منزل وی در منطقه «الدراز» پرداخت و اظهار داشت: شیخ همچنان […]

آخرین وضعیت شیخ عیسی قاسم/ جدایی کردستان توطئه‌ای برای تقسیم منطقه/ آمریکا داعش را به جان مسلمان انداختبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،شیخ عبدالله الدقاق نماینده آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین در ایران، به تشریح آخرین وضعیت آیت‌الله عیسی قاسم پس از حمله مزدوران رژیم آل خلیفه به منزل وی در منطقه «الدراز» پرداخت و اظهار داشت: شیخ همچنان تحت بازداشت خانگی قرار دارد و هیچ‌کس حق ندارد به دیدار وی بیاید، خودشان هم حق خروج از منزل را ندارد. با این حال روحیات شیخ همچنان عالی است و بر موضع خود در پرونده سیاسی بحرین و احقاق حق مشروع ملت بحرین تا آزادی این ملت پافشاری می‌کند.

شیخ دقاق در ادامه به موضع‌گیری علما در حمایت از آیت‌الله عیسی قاسم پرداخت و خاطر نشان کرد: علمای حوزه خصوصا در قم و نجف اشرف از آیت‌الله عیسی قاسم حمایت می‌کنند؛ اما حقیقت این است که حکومت از تمام ابزار‌های نظامی و امنیتی که در اختیار دارد، برای اعمال فشار بر آیت‌الله قاسم و مردم بحرین استفاده می‌کند.

نماینده آیت‌الله عیسی قاسم همچنین به بررسی موضع‌گیری آمریکا در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: آمریکا و اسرائیل از قاعده «تفرقه بینداز و حکومت کن» پیروی می‌کنند.   به همین دلیل به نام اسلام، گروهک‌های تکفیری بخصوص گروهک تروریستی «داعش» را به جان امت اسلامی انداختند.   به همین دلیل امت اسلامی باید در مقابل این گروهک‌ها، که حقیقتا غده‌های سرطانی هستند، ایستادگی کند و آن‌ها را از بین ببرد تا بار دیگر این امت به حیات خود بازگردد. این موضوع هیچ راهی به جز مقابله با چنین پروژه‌هایی، که توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی هدایت می‌شود، ندارد.

شیخ دقاق در پایان با اشاره به موضوع کردستان، این پروژه را یک توطئه برای تقسیم منطقه عنوان کرد و افزود: تنها دولتی که این استقلال را به رسمیت شناخت، دولت اسرائیل است که این موضوع بسیار سؤال‌برانگیز است.            

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.