ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59936
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۵:۴۴
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
ترامپ رئیس جمهوری ناآگاه در مسائل سیاسی است

ترامپ رئیس جمهوری ناآگاه در مسائل سیاسی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی سید احمد عبداللهی امام جمعه اهل سنت اسدیه در گفتگو با وحدت درمیان در خصوص مواضع خصمانه دونالد ترامپ علیه ایران و برجام اظهار داشت: برجام قراردادی بین کشورهای قدرتمند صورت گرفته است و ایران به آن چه در قرارداد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی سید احمد عبداللهی امام جمعه اهل سنت اسدیه در گفتگو با وحدت درمیان در خصوص مواضع خصمانه دونالد ترامپ علیه ایران و برجام اظهار داشت: برجام قراردادی بین کشورهای قدرتمند صورت گرفته است و ایران به آن چه در قرارداد آمده پایبند بوده و نقض و بدعهدی از طرف آمریکا بوده است.

 

وی با بیان اینکه ایران بر اجرای برجام بدون کم و کاست پافشاری کند، گفت: اگر در برابر این بدعهدی ها و بداخلاقی ها کوتاه بیاییم، این ها در آینده شاید یکسری خواسته های نامشروع دیگری داشته باشند و این نسبت به شأن ملت بزرگ ایران اهانت به حساب می آید و نباید در مقابل این بدعهدی ها کوتاه بیاییم.

 

وی افزود: مشخص شد که ترامپ یک رئیس جمهور ناآگاه در مسائل سیاسی است.

 

مولوی عبدالهی عنوان کرد: آمریکا مرتبا از اسرائیل ، داعش و سردمداران میانمار در کشتار مردم حمایت کرده است. آنچه که ترامپ ادعا می کند ، خلاف واقعیت است و هرگز جمهوری اسلامی حامی تروریسم نبوده و نیست ؛ تروریسم را خلاف اسلام می دانیم و هرگز تروریستم در ایران مورد تایید نیست.

 

وی افزود: ایران چون در رابطه با حمایت از جنبش های مظلوم در دنیا قاطعیت دارد و از بدو انقلاب تاکنون آن موضع ضد استکباری خود را حفاظت و پایبند بوده ، این به مضاق ترامپ و امثال آن خوش نیامده و ایران را متهم به تروریست کرده است.

 

وی با بیان اینکه سپاه به عنوان یک نیرو برخاسته از متن انقلاب ، مدافع انقلاب در جنگ تحمیلی و امروز نیز در دفاع از مرزها است، گفت: مردم از دولت و نیروهای نظامی حمایت می کنند و روی مقاومت در برابر خواسته های نامشروع ترامپ و امثال او مستحکم می ایستند.

 

وی افزود: اسلام ما را از اعتماد کردن به دشمنان دین و اسلام منع کرده است. 

 

وی در پایان گفت: آن چه که امروز نیاز و می تواند جواب دندان شکن به ترامپ و امثال او باشد اینکه زمامداران کشورهای اسلامی و ملت های مسلمان با هم متفق و متحد باشند تا آسیبی به آن ها نرسد و اگر این اتحاد حفظ نشود ، روزی خواهد رسید که ترامپ و امثال او دهن کجی کنند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.