ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59944
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۵:۵۳
  • 168 بازدید
  • ارسال توسط :
130 خادم در موکب علی بن محمد باقر(ع) کاشان به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند

130 خادم در موکب علی بن محمد باقر(ع) کاشان به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند

احمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه موکب علی بن محمد باقر(ع) برای سومین بار متوالی در کربلای معلی به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کند اظهار داشت: این خدمت‌رسانی به نیابت از تمام مردم کاشان صورت می‌پذیرد. مسئول موکب علی بن محمد باقر(ع) کاشان با بیان اینکه خادمان موکب علی بن […]

احمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه موکب علی بن محمد باقر(ع) برای سومین بار متوالی در کربلای معلی به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کند اظهار داشت: این خدمت‌رسانی به نیابت از تمام مردم کاشان صورت می‌پذیرد.

مسئول موکب علی بن محمد باقر(ع) کاشان با بیان اینکه خادمان موکب علی بن محمد باقر(ع) کاشان به مدت 10 روز خدمت‌رسانی می‌کنند، افزود: این خدمت‌رسانی در موکب علی بن محمد باقر(ع) واقع در کربلای معلی از هشت آبان شروع می‌شود.

کریمی با بیان اینکه خادمان موکب علی بن محمد باقر(ع) متشکل از خواهران و برادران است خاطرنشان کرد: خادمان این موکب قبل از اعزام به کربلای معلی تحت آموزش‌های فشرده قرار می‌گیرند تا خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی به بهترین صورت انجام پذیرد.

وی ضمن اشاره به انواع آموزش‌های ارائه شده به خادمان موکب علی بن محمد باقر(ع) کاشان تصریح کرد: این آموزش‌ها شامل امداد و نجات، اطفاء حریق به‌صورت تئوری و عملی و شیوه‌های خدمت موثر است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.