ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59961
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
  • 387 بازدید
  • ارسال توسط :
سخنگوی ائتلاف ضد داعش: اجازه خروج تروریست های خارجی داعش از الرقه سوریه را نمی دهیم

سخنگوی ائتلاف ضد داعش: اجازه خروج تروریست های خارجی داعش از الرقه سوریه را نمی دهیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، دیلون با بیان این که تنها گزینه پیش روی این تروریست ها، تسلیم شدن آنهاست، تصریح کرد: شماری از نیروهای داعشی همچنان در الرقه حضور دارند و از غیر نظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.سخنگوی ائتلاف بین المللی ضدداعش به سرکردگی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، دیلون با بیان این که تنها گزینه پیش روی این تروریست ها، تسلیم شدن آنهاست، تصریح کرد: شماری از نیروهای داعشی همچنان در الرقه حضور دارند و از غیر نظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.
سخنگوی ائتلاف بین المللی ضدداعش به سرکردگی آمریکا با اشاره به اینکه برخی از اتباع سوری عضو داعش پس از توافق با شورای شهر الرقه، این شهر را ترک کرده اند، گفت: افرادی که اجازه خروج از الرقه را یافته اند، اتباع سوری داعش و افراد شناخته شده شیوخ عشایر این شهر بودند.
دیون با بیان این که 275 تن از عناصر محلی داعش اجازه خروج از الرقه را دریافت کرده اند، اظهار داشت: این حادثه تنها در این شهر جریان ندارد، بلکه این مساله در موصل عراق و زمانی که برخی از اعضای داعش تسلیم نیروهای ائتلاف شدند، انجام شد.
وی در پاسخ به سرنوشت نیروهای داعش که از الرقه به سوی مراکز استقرار داعش در دیرالزور فرار کرده اند، افزود: این عناصر به مراکزی رفتند که در کنترل داعش قرار داد، برای شکست و مبارزه با داعش، این عناصر را به دیر الزور هدایت می کنیم.
دیون همچنین بار دیگر با اعلام حمایت ائتلاف ضد داعش از نیروهای دمکراتیک کرد سوریه برای بیرون راندن تروریست ها تاکید کرد: ائتلاف بین المللی به نیروهای کرد از طریق حملات هوایی و نیروهای ویژه به آنان کمک رسانی می کند.
نیروهای دمکراتیک کرد سوریه پیشتر اعلام کردند: سه هزار غیر نظامی تا شنبه شب از شهر الرقه خارج خواهند شد، درحالی که همچنان 300 عنصر داعشی در این شهر حضور دارند.
شبس**9363** 1574** مترجم: محمد تدو ** انتشار دهنده: محسن تهوری

دیلون: لن نسمح للمقاتلین الأجانب فی داعش بمغادرة الرقة إلا فی حال استسلامهم
المتحدث باسم التحالف الدولی ضد داعش رایان دیلون: لا یزال هناک مدنیون داخل الرقة وعدد من عناصر داعش
دیلون: لن نسمح للمقاتلین الأجانب فی داعش بمغادرة الرقة إلا فی حال استسلامهم

سخنگوی ائتلاف ضد داعش به سرکردگی آمریکا یکشنبه شب گفت: شماری از داعشی ها همچنان در رقه حضوردارند

به تروریست های خارجی مستقر در شهر رقه سوریه جز درصورت تسلیم شدن اجازه خروج از این شهر را نمی دهیم.

دیلون: التحالف الدولی یدعم قوات سوریا الدیمقراطیة فی معرکة الرقة عن طریق الدعم الجوی والمعلومات الاستخباراتیة والتدریب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.