ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59982
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۵:۲۴
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
خراسان شمالی پشتیبانی از 10 هزار زائر پیاده اربعین حسینی را به عهده دارد

خراسان شمالی پشتیبانی از 10 هزار زائر پیاده اربعین حسینی را به عهده دارد

محمد صفری روز دوشنبه در گفت ‌و‌گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: موکب شهدای خراسان شمالی با ظرفیت پنج هزار نفر در مرز مهران جهت خدمت‌رسانی به زائران استان تعیین شده است که پشتیبانی آن را شهرستان های شیروان، فاروج و راز و جرگلان برعهده دارند.وی با بیان اینکه موکب اصحاب خراسانی نیزدر شهر کربلا در […]

محمد صفری روز دوشنبه در گفت ‌و‌گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: موکب شهدای خراسان شمالی با ظرفیت پنج هزار نفر در مرز مهران جهت خدمت‌رسانی به زائران استان تعیین شده است که پشتیبانی آن را شهرستان های شیروان، فاروج و راز و جرگلان برعهده دارند.
وی با بیان اینکه موکب اصحاب خراسانی نیزدر شهر کربلا در خیابان حر جهت حضور زائران استان است افزود: این موکب با ظرفیت چهارهزار نفر توسط شهرستان های بجنورد، اسفراین، گرمه و جاجرم پشتیبانی می‌شود.
صفری تصریح کرد: موکب قمر بنی‌هاشم‌(ع) نیز با ظرفیت یک هزار نفر در شهر کربلا آمادگی خدمت رسانی به زائران استان را دارد و پشتیبانی آن توسط شهرستان مانه و سملقان انجام می شود.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی گفت: در تمامی موکب‌های این استان خدمت رسانی به شکل روزانه در قالب اسکان و تغذیه است.
وی با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به جهت تامین نیازمندی‌های موکب‌ها همچنان ادامه دارد گفت: مردم می‌توانند به‌صورت حضوری و یا از طریق شماره حساب ستاد بازسازی که در اختیار مردم قرار داده شده، کمک‌های خود را به دست متولیان امر برسانند.
سال گذشته هفت هزار و 870 زائر از خراسان شمالی در پیاده روی بزرگ اربعین حسینی شرکت کردند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.