ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 60038
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۰۳
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
احساس مسئولیت در قبال اسلام مهمترین ویژگی مدافعین حرم است

احساس مسئولیت در قبال اسلام مهمترین ویژگی مدافعین حرم است

«فخرالسادات خامسی هامانه» در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت ترویج ایثار و شهادت بین اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان،‌ اظهارکرد:‌ فرهنگ ایثار و شهادت رمز موفقیت انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون بوده است. وی آشنایی با ویژگی‌های رفتاری شهدای مدافع حرم و تبیین این‌که چرا نیروهای ایران اسلامی باید در خاک سوریه […]

«فخرالسادات خامسی هامانه» در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت ترویج ایثار و شهادت بین اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان،‌ اظهارکرد:‌ فرهنگ ایثار و شهادت رمز موفقیت انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون بوده است.

وی آشنایی با ویژگی‌های رفتاری شهدای مدافع حرم و تبیین این‌که چرا نیروهای ایران اسلامی باید در خاک سوریه با دشمن تکفیری مقابله کنند از جمله اهداف برگزاری این یادواره شهدا در دانشگاه و بین دانشجویان بوده است.

رییس دانشکده حضرت رقیه(س) در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از فرهنگ عاشوراست و تمام اهداف آن به منظور ترویج اسلام ناب محمدی تعیین شده است.

این مقام مسئول برگزاری یادواره‌های شهدا را فرصت مناسب برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و بیان اهداف کلان این نظام مقدس به نسل جدید و جوان دانست و بیان کرد: دانشجویان به عنوان چشمان بیدار جامعه نقش مهمی در حراست از ارزش‌های انقلاب و اهداف شهدا ایفا می‌کنند.

خامسی‌هامانه درک صحیح ارزش‌های انقلاب اسلامی و احساس مسئولیت در قبال حراست از دستاوردهای این نظام را یکی از مهمترین ویژگی شهدای مدافع حرم عنوان کرد و ادامه داد: مدافعین حرم در عصر امروز با اقتدار جنگ علیه ارزش‌های اسلامی را به خارج از مرزهای ایران کشانده و سعی دارند که دشمن تکفیری را بیرون مرزهای وطن سرکوب کنند.

رییس دانشکده حضرت رقیه (س) ولایت‌مداری و تبعیت بی چون و چرا از مقام معظم رهبری را یکی دیگر از ویژگی بارز شهدای مدافع حرم دانست و خاطرنشان کرد:‌ مسئولان و دست‌اندرکاران نظام باید سعی کنند با برگزاری جلسات تبیینی اهداف مدافعین حرم را برای مردم به ویژه جوانان مطرح کنند.

روضه خوانی در وصف شهدای کربلا و شهدای مدافع حرم، معرفی دو کتاب ارزشی با موضوع شهید مدافع و شهید هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این یادواره شهدا بوده است. 

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.