ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 60053
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۴۰
  • 216 بازدید
  • ارسال توسط :
تقدیر وزیر امور خارجه از خانواده شهید محسن حججی

تقدیر وزیر امور خارجه از خانواده شهید محسن حججی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سیاسی ایرنا، مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، هم نوایی خانواده معظم شهدا و ایثارگران وزارت امور خارجه با پیام رسان کربلا حضرت زینب(س) با حضور خانواده شهید سرافراز مدافع حریم اهل بیت شهید محسن حججی در حسینیه معراج شهدای تهران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سیاسی ایرنا، مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، هم نوایی خانواده معظم شهدا و ایثارگران وزارت امور خارجه با پیام رسان کربلا حضرت زینب(س) با حضور خانواده شهید سرافراز مدافع حریم اهل بیت شهید محسن حججی در حسینیه معراج شهدای تهران برگزار شد.
در این مراسم، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان از خانواده شهید سرافراز مدافع حریم اهل بیت محسن حججی تقدیر کرد.

در متن پیام و لوح تقدیر دکتر محمد جواد ظریف از خانواده شهید حججی آمده است:

خانواده محترم شهید معزز محسن حججی

سلام و درود خدا بر نخل های بی سر سرزمین شهادت و استقامت که عاشقانه و مظلومانه در راه عزت وشرف ایران و اسلام جان عزیز خود را تقدیم کردند. شهادت مظلومانه محسن حججی عزیز، هرچند بسیار تلخ و اندوهناک بود، لکن حکایت از از رشادت جوانان برومند ایرانی و گواه صادقی بر حقانیت جمهوری اسلامی در مبارزه بی امان با تروریسم تکفیری است. سربلندی و استقلال ایران اسلامی با مجاهدت و جانفشانی عزیزان ارزشمندی همچون شهید حججی به دست آمده و میراث خون این شهدا، پشتوانه عظیمی برای دستگاه دیپلماسی کشور در پیگیری و احقاق حقوق ملت شریف ایران در عرصه جهانی خواهد بود.

اینجانب شهادت آن پاسدار جهادگر فرهنگی را تبریک و تسلیت عرض کرده و آرزوی سلامتی و سعادت آن خانواده محترم را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

محمد جواد ظریف

سیام**9121
خبرنگار: سمیه لاری
انتشار: کتایون لامع زاده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.