ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 60055
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۴۴
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری نخستین همایش شعر مدافعان حرم و دفاع مقدس در فومن

برگزاری نخستین همایش شعر مدافعان حرم و دفاع مقدس در فومن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ یوسف نیک انجام رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت :نخستین همایش شعرمدافعان حرم و دفاع مقدس در کتابخانه امیرالمومنین(ع) دهستان گشت فومن برگزار شد.  وی افزود: این همایش به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ یوسف نیک انجام رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت :نخستین همایش شعرمدافعان حرم و دفاع مقدس در کتابخانه امیرالمومنین(ع) دهستان گشت فومن برگزار شد.

 وی افزود: این همایش به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن و انجمن شعر رودکی با هدف بسط ادبیات مقاومت، پاسداشت رشادت­ و دلاوری­ های غیور مردان مدافع حرم و تولید هرچه بیشتر آثار فاخر با موضوع شهدای مدافع حرم، سربازان مدافع حرم، و ماهیت دفاع از حرم آل­ الله و 8 سال دفاع مقدس برگزار شد.

 رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت : با اشاره به فرا خوان انجام شده درباره ارسال اشعار شعرا با موضوع دفاع مقدس و مدافعان حرم ، ٧٠ اثر به دبیرخانه این همایش رسیده که آثار به صورت کتاب ،با عنوان زمین پر ستاره به چاپ خواهد رسید.

 نیک انجام افزود : پس از بررسی ٤١ اثر به بخش داوری راه پیدا کرد   که ٨ شاعر برتر این دوره با رای داوران مشخص شد.

وی تصریح کرد : پژمان صفری از فومن ، سمیه قربانپور از صومعه سرا ، بهرام مژدهی از رشت ، وحیده تقی پور از انزلی ، رقیه آزادنیا از شفت ، آرش علیزاده از رشت ، سمیه ربیعی از لشت نشاء و رضا نیکوکار از رشت نفرات اول تا هشتم این همایش بودند که با اهداء جوایزنقدی و تندیس و لوح تقدیر از برگزیدگان تجلیل شد.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.